FANDOM

<Zygzak McQueen
<Złomek

Auta-2
Zygzak i Złomek są najlepszymi przyjaciółmi.

Auta

Zygzak po raz pierwszy spotyka Złomka kiedy się obudził w areszcie.Zygzak chciał,aby Złomek zabrał go na wycieczkę po mieście.Złomek się zgodził,ale Szeryf mu nie pozwolił i kazał mu odholować więznia do sądu.W sądzie Złomek był adwokatem oskarżonego.Kiedy Zygzak naprawiał drogę Złomek mu opowiadał.Na prosbę Wójta Złomek wyciągnął Zygzaka z kaktusów.Złomek zaprosił Zygzaka na przewracanie traktorów. Po zabawie Zygzak porozmawiał z przyjacielem,że go lubi i załatwi mu przelot helikopterem.Kiedy Mcquuen dowiedzał się,że Wójt to legenda wyścigów Złomek jak większość go mu nie uwierzyła.Kiedy auta zaczeły krążyć m mieście Złomek na prośbę Sally przycholował go do dziewczyny.W momencie kiedy Zygzak odjechał Złomek był smutny.Na wyścigu Złomek był członkiem załogi.Po rozmowie z panem Texem załatwił mu przelot helikopterem.Gdy Zygzak i Sally mieli się pocałować Złomek do nich podleciał i zaczął śpiewać zakochana para.

Auta 2

Kiedy Zygzak wrócił z wyścigu przyjaciele razem zaczęli spędzać czas ze sobą.Wieczorem kiedy Zygzak był zmęczony, Złomek chciał bawić się jeszcze,ale Zygzak pojechał do Sally, która była w restauracji. Złomek udawał tam kelnera by pobrzebywać z przyjacielem.Kiedy w telewizji Franceso powiedział,że Mqcuuen nie ma żadnych szans na torze Złomek zadzwonił do studia i zaczął kłócić się z Franceskiem. Usłyszał toZygzak, kóry postanowił że pojedzie na wyścig razem ze Złomkiem. Po przylocie do Japonii Złomek na okrągło przynosił wstyd Mcquennowi.Podczas pobytu w łazience tajny agent przyczepił Złomkowi czip ze zdjęciem. Przez to agentka Lila bierze Złomka za tajnego agenta i uwawia się z nim na spotkanie. Podczas wyścigu World Grand Prix Złomek zaczyna rozmawiać z Lilą. Zygzak myśląc że to do niego przegrywa wyścig. Kiedy Zyzgzak przychodzi do boksu i spotyka tam Złomka zaczyna na niego wrzeszczeć, mówiąc mu że przez niego przegrał wyścig. Smutny Złomek postanawia wyjechać. Zostawiajednak koledze wiadomość o tym, że wyjeżdża. Zygzak bardzo żałuje tego co zrobił, a na dodatek kiedy dowiaduje się, że Złomek nie dotarł do domu załamuje się. Gdy widzi Złomka całego i zdrowego w Londynie na torze wyścigowym chce go przeprosić. Gdy jego przyjaciel ucieka,rusza za nim, nie wiedząc, że Złomek ma w sobie bombę. Zygzak dogania go i zaczepia swoje koło na hak Złomka. Holownik włącza dopalacze, próbując odciąć sięod Mcquinna. Zygzak nie wie, że Złomek robi to tylko dlatego, że chce go uratować.

Bujdy na resorach

Złomek opowiada Zygzakowi swoje przygody.Kiedy Zygzak zada jakieś pytanie dotyczącze opowieści Złomek włącza Mcqueena do opowieści.Za to kiedy włącza go do opowieści Zygzak mu nie wierzy.

Złomek i błedny Ognik

Złomek na stacji benzynowej przestraszył Zygzaka. Przyjaciel włączył się do zemsty na Złomku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki