FANDOM

< Zygzak McQueen
< Sally Carrera
_________________________________________________________________________________________ Zwiążek Zygzaka i Sally zaczął się jako związek przyjacielski, ale szybko zostali parą.

Auta

Zygzak po raz pierwszy spotkał Sally w sądzie kiedy Wójt chciał wyrzucić oskarżonego z miasta, ale Sally sprawiła, że musiał naprawić to co zrobił czyli naprawić drogę.Kiedy chłopak skończył naprawiać drogę dziewczyna stwierdziła,że nowa droga wygląda okropnie,a on powiedział;tak jak wasze miasto.Na te słowa Edek się rozpłakał, a Sally zapytała go co on sobie wyobraża.W nocy kiedy dziewczyna miała iść spać,a McQueen ponownie naprawiał drogę,a ona powiedziała:,,To był jednak nie najlepszy pomysł".Rano kiedy Zygzak naprawił kawałek drogi podobała jej się nowa trasa.Kiedy McQueen wpadł do kaktusów i znowu zaczął naprawiać drogę Sally poprosiła Edka,aby go umył i zaproponowała dla niego domek.Kiedy Zygzak pożegnał się Złomkiem i chciał iść spać Sally rozmawia z nim o czym rozmawiał ze Złomkiem.Kiedy Zygzak powiedział wszystkim,że Wójt to legenda wyścigów Sally jako jedyna go nie wyśmiała i zaproponowała mu przejażdkę do Koło Serca.Kiedy dojechali do celu chłopak zapytał co taki sportowy samochód robi w takiej dziurze ona zaczęła opowiadać Zygzakowi swoją historię jak trafiła do Chłodnicy Górskiej i jak miasto znikło z mapy.Następnego dnia wszyscy myślą, że wyścigówka wyjechała z miasta, ale nagle się pojawia.Wieczorem tego dnia Zygzak przygotował nowy wygląd i razem z Sally zaczeli krążyć po mieście dopóki nie pojawili się reporterzy i Maniek.Maniek zabrał podopiecznego na wyścig.Sally dowiaduję się, że jej chłopak zniknął za sprawą Wójta i jest na niego zła. Kiedy McQueen się ścigał, Sally go oglądała.Kiedy Sally była w Koło Serca nagle spotyka Zygzaka i mówi jej,że miasto wróciło na mapę. Na końcu ścigają się do Loli.

Auta 2

Po zabawie ze Złomkiem Zygzak pojechał do Koło serca gdzie była nowa restauracja. Kiedy chłopak miał się ścigać w Grand Prix, Sally prosi go aby zabrał ze sobą Złomka. Kiedy Zygzak McQueen rozmawia ze Złomkiem Sally razem z resztą przyjaciół przylatuje do Londynu. Tuż przed tym, jak Zygzak miał zająć pozycję do startu, Sally życzy mu powodzenia.