FANDOM

Zygmunt  (ang. Gudmund) - szwedzki samochód wyścigowy, startujący z numerem 46. Uczestnik Mistrzostwa Złomka.

BiografiaEdytuj

Zygmunt został wyprodukowany i wychował się w Szwecji.  W młodości słyszał legendę o Nawiedzonym haku. Szwed przerażony tą historią, zamontował na swoim dachu reflektory, służące w celu odstraszenia potwora.

Mistrzostwa ZłomkaEdytuj

Zygmunt przyjechał do Chłodnicy Górskiej w celu wzięcia udziału w zawodach Mistrzostwa Złomka. Przed rozpoczęciem zawodów trenował w kopalni w Dolinie Ozdób. Szwed światłem ze swoich reflektorów oraz wydawanymi dźwięki zaniepokoił Złomka, dlatego Kamasz musiał jechać do kopalni w celu sprawdzenia źródła światła.

Na miejscu Kamasz, a niedługo potem Zygzak spotkali się ze Zygmuntem, który wyskoczył na nich prosto z kopalni.

Zygmunt widząc McQueena zaproponował mu wyścig w kopalni. Zygzak nie chętnie przyjął propozycję ze względu na brak reflektorów, lecz Kamasz oddał mu swój noktowizor i Zygzak przyjął propozycję Zygmunta.

Po zakończonym wyścigu Zyzgak i Zygmunt spotkali się jeszcze na rozmowie. Tematem rozmowy były reflektory Zygmunta. Wtedy to Szwed opowiedział mu historię o nawiedzonym haku.

Po chwili podjeżdża do nich Złomek. Zygzak zamierza zapoznać oba samochody, lecz Złomek bierze Zygmunta za Błędny Ognik a ten za nawiedzonego haka. Oboje uciekają w przeciwnym kierunku.

W grzeEdytuj

Zygmunt pojawia się podczas:

WystąpiłEdytuj