FANDOM

Chauncy fares
Zdzierus Gablota
Chauncy Fares
Informacje podstawowe
Płeć

mężczyzna

Zawód

taksówkarz

Miejsce zamieszkania

Wielka Brytania Londyn

Narodowość

angielska

Model pojazdu

LTI TXII Taxi, 2004

Numer rejestracyjny

54-07-29

Numer identyfikacyjny
  • taksówkarski: 58872
Poza serią
Pierwsze pojawienie

Auta 2

Zdzierus Gablota (inaczej: Henryk Taryfko; ang.: Chauncy Fares) – angielska taksówka kursująca po Londynie.

Życiorys

Kursował po ulicach Londynu podczas trwania 3. wyścigu ŚGP. Po pracy udał się napić oleju do pubu Ye Left Turn Inn do którego wpadli Scarpetta i Carton denerwując klientów i rozpoczynając walkę.

Biografie

  • Nikt nie zna gmachów, ulic i taksówkarskich skrótów ogromnej metropolii tak dogłębnie jak Zdzierus Gablota, klasyczna landyjska taksówka.
    • No one knows the sites, streets or shortcuts of London better than the jovial Chauncy Fares, a quintessential London black cab.
    • Auta od a do z

Model

Jest taksówką LTI TXII Taxi z 2004 roku.

Posiada numer rejestracyjny to 54-07-29 umieszczony na białej tablicy nie należącej do żadnego państwa, wzorowanej na rejestracjach w Japonii.

Wyposażony jest w opony marki Tru-Tread modelu P215/65R15 89H.

Wygląd

Gablota jest czarny ze srebrnymi klamkami, klatką wentylacyjną i bakiem. Jego lampy przednie są białe, tylnie czerwono-żółto-szare a migacze pomarańczowe. Na dachu ma czarny napis TAXI pisany dużymi literami na żółtym tle a na górze klatki wentylacyjnej ma żółte logo swojej marki.

Nazwa

W magazynie Auta: Świat na kółkach nazywany jest Henrykiem Taryfko natomiast w książce Auta od a do z Zdzierusem Gablotą.

Lokowania

Filmy

Odwzorowania

Galeria

Obrazy promocyjne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki