FANDOM

MoonMater-logo
Złomek w pełni (ang.Moon Mater) to dziewiąty odcinek serialu "Bujdy na resorach". Premiera tego odcinka w USA odbyła się 2 listopada 2010 na DVD,a w Polsce 5 listopada 2010 również na DVD.

FabułaEdytuj

Zygzak i Złomek widzą księżyc. Zygzak pyta Złomka, czy widzi ten księżyc,a Złomek odpowiada,że nawet z bliska i odpowiada swoją opowieść

Złomek holował jedno auto do N.A.S.C.A. W N.A.S.C.A pracownicy mają problem- ich astronauta Polone
12

Złomek Astronauta (To mały ruch opon, ale wielki Skok dla Motoryzacji)

z XIII utknął na księżycu, w kraterze. Myślą o nim o wysłaniu holownika,który zabierze Poloneza z krateru. Ciężarówki N.A.S.C.A wpadają na pomysł wysłania Złomka na księżyc. Na to Złomka od razu "wzięli w obroty". Później Złomek poleciał rakietą-Odbiór na księżyc. Na księżycu Złomek odnajduje Poloneza i łapie go za hol. Następnie włącza rekiety i razem z Polonezem leci ku Ziemi z prędkością 30. tys km/h.

Na to Zygzak nie może uwierzyć w prędkość Złomka i przerywa opowieść. Złomek na to,że Zygzak leciał wtedy jeszcze szybciej.

W tym momencie w opowieści pojawia się Zygzak,który leci szybciej od Złomka. Jednak kiedy Zygzak i Złomek wchodzą w ziemską atmosferę. Zygzak zaczyna się palić,a Złomek uruchamia spadochron. Chwilę później Zygzak wpada w Ocean Atlantycki,a Złomek i Polonez bezpiecznie lądują na wodzie,a Złomek wyławia Zygzaka liną. Później Zygzak i Złomek udzielają w wywiadach i są opisywani w wielu gazetach.

Zygzak nie wierzy w opowieść przyjaciela,ale pojawia się Odbiór i zabiera Złomka,gdyż N.A.S.C.A potrzebuje pomocy. Złomek wjeżdża na jego pokład,a następnie startują zostawiając Zygzaka w pyle silników Odbioru.

WystąpiliEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Polonez XIII jest parodią statku kosmicznego- Apollo XIII, który w kosmosie też miał awarię.
  • Zygzak przyleciał za księżyca i z kierunku Marsa awięc ustanowił rekord oddalena się od Ziemi statku załogowego.

GaleriaEdytuj