FANDOM

250px-Cars Toon Mater Private Eye Header
Złomek na tropie to 9 odcinek z serii Bujdy na resorach. Premiera w Ameryce odbyła się 2 listopada 2010, a w Polsce trzy dni póżniej.
Auta Bujdy na resorach Złomek na tropie04:28

Auta Bujdy na resorach Złomek na tropie

full

Fabuła

Odcinek zaczyna się wtedy, gdy na stację benzynową V8 zajeżdża Zygzak mający flaka, więc prosi on Lolę, żeby go napompowała. Wtedy z znikąd wyskakuje Złomek i mówi: Masz flaka już taką zagadkę wyjaśniałem i zaczyna swą opowieść:

Złomek jest prywatnym detektywem, który miał właśnie zakończyć pracę. Wtedy nadjechała Dziunia, która prosi go o odnalezienie jej siostry - Niuni, która pracowała dla Grubego Rury.

Złomek w poszukiwaniu Niuni, jedzie do klubu nocnego Kamieniołomy ,który należy do Grubego Rury. Złomek postanowił pogadać z tancerką Carmen o Niuniu. Carmen powiedziała mu, że widziała Niunię z Grubym Rurą,ale nie obchodzi jej gdzie pojechali,ale mówi,że było cuć od nich solą morską. Na rozmowę Złomka z tancerka zareagowali goryle klubu - Clyde i Clude, którzy następnie wyrzucili Złomka poza klub i wyrwali mu światło.

Dla Złomka wszystko było jasne, więc spotyka się ze śmieciarką Szczotą, który zbiera stare opony Lite.yeer pachnące solą morską- wie o tym, bo robił w Dokach. Złomek nakierowany po rozmowie z Szczotą następnie jedzie do Doków.

Na miejscu odnajduje Niunię, związaną na  jednym ze statków. Złomek by dotrzeć do Niuni ukryty w skrzyniach. Na statku zauważają jednak go wózki widłowe i znakiem gwizdnięcia jeden z dźwigów zdejmuje Złomkowi kamuflaż. Wtedy także do Złomka podjeżdża Gruby Rura. Widząc go, Złomek mówi, że powie wszystko szeryfowi. Na te słowa żuraw łapie Złomka, a koło Grubego Rury podjeżdża Dziunia mówiąc Złomkowi,ż e musiało to zrobić by ratować życie Niuni. Żuraw obraca się i zamierza wrzucić Złomka do oceanu.

Wtedy Zygzak przerywa opowieść i pyta przyjaciela: co zrobił? Na to Złomek włącza Zygzak do opowieści.

Zygzak jako policjant wraz pomocnikami odnajdują Grubego Rurę na statku, na którym jest uwięziony Złomek. Korzystając z zamieszania Dziunia obraca żurawia i Złomek zamiast wpaść do oceanu, spada na statek. Gruby Rura wi tej chwili zamierzał uciec, więc  Złomek za pomocą swojego haka łapię kolejnego żurawia i dzięki czemu skrzynia podrabianych opon spada wprost na Grubego Rurę, uniemożliwiając mu ucieczkę. Wtedy Zygzak zabiera Grubego Rurę do więzienia. Po całym zajściu Dziunia chce zacząć wszystko odnowa ze Złomkiem, ale Złomek odjeżdża. Wtedy opowieść Złomka się kończy.

Zygzak mówi Złomkowi, że tym razem naprawdę pojechał. Wtedy na stację przyjeżdża Carmen wraz ze społem, tańczące taniec.

Inne informacje

  • Lola na początku miała chude powieki, ale kiedy wyskoczył Złomek miała je grubsze.
    MAKEOVER!!!!

    Dowód o Loli

Wystąpili

Więcej z Fandomu

Losowa wiki