FANDOM

Time Travel Mater.jpg

Podróż w czasie Złomka to kolejny odcinekBujdy na resorach.

Fabuła

Zygzak pyta Złomka jak Gienia i Stasieniek się poznali,a Złomek opowiada opowieścią.Pewnego razu Złomek przy szosie chciał postawić znak z zegarem.Nagle znak się przewrócił na Złomka,a zegar na jego chłodnicę.Ten zegar, w rzeczywistości był wehikułem czasu.Złomek kichnął i przeniósł się w czasie do 1909 roku i spotkał Stasienka.Stasieniek chciał mu sprzedać nakrętkę do otworu na wodę, choć Złomek jej nie chciał.Stasieniek jedzie szukać innych zainteresowanych jego produktami .Złomek uświadamia sobie,że jeśli Stasieniek będzie szukać klientów Chłodnica Górska nie powstanie. Zygzak nie wierzy Złomkowi w jego opowieść. Nagle pojawia się Złomek zabiera Zygzaka ,a Złomka zostawia. Złomek razem z Zygzakiem wraca do 1909 ,otwiera klapę Zygzakowi i zabiera mu nakrętkę na otwór na wodę .Stasieniek kiedy słyszy od Złomka że ma klientów. Stasieniek wraca i zakłada nową nakrętkę przyjacielowi. Nagle pojawiają się dwa auta i Stasieniek także im daje nakrętki.Złomek zdradza Stasienkowi, że Stasieniek założy miasto.Stasieńkowi podoba mu się ten pomysł i postanawia go zrealizować.Złomek zabiera Zygzaka do 1927 roku kiedy zaczeły powstawać pierwsze budynki w Chłodnicy Górskiej.Nagle Złomek widzi Gienię,której przegrzał się silnik i potrzebuję wody.Złomek bierze na hol Gienię i zostawia ją koło Zygzaka.Gienia wygląda jakby się w nim zakochała.Złomek nagle uświadamia sobie,że jeśli Gienia zakocha się w Zygzaku to wtedy Gienia i Stasieniek nie zostaną małżeństwem.Gienia prosi Zygzaka,że by się odsunął i okazuję się,że Gienia zakochała się w Stasienku ,a nie w Zygzaku.Stasieniek wlewa do silnika Gieni wodę i daje jej nakrętkę. Złomek zabiera Zygzaka w dalszą przyszłość i pokazuje mu ślub Gieni i Stasieńka.Zygzak uważa,że to co Złomek mu opowiedział jest nieprawdziwe. Do rozmowy wtrąca się Gienia i mówi:Dzięki,że mnie spotkałeś z Stasienkiem.

Inne informacje

Jest to pierwszy odcinek Bujd na resorach w ,którym występuję Gienia,jest to także pierwszy odcinek serialu w ,którym nie występują Niunia i Dziunia, ani wózki widłowe.

Jest to pierwszy odcinek tego serialu,w którym Zygzak ma wygląd po światowym Grand Prix.

Jest to pierwszy odcinek tego serialu wyprodukowany w Kanadzie, produkcji Pixar Kanada

Wystąpili

Ciekawostki

Kilka lat temu wyszła płytka z odcinkami Bujd na Resorach w Materialach dodatkowych są odcinki niewykorzystane gdzie można zobaczyć plan innej Podróży w czasie Złomka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki