FANDOM

Wilmar flattz
Waldek Kopeć
Wilmar Flattz
Informacje podstawowe
Płeć

mężczyzna

Miejsce zamieszkania

Stany Zjednoczone.svg Stany Zjednoczone

Model pojazdu

Clebert Sniffler, 2000

Numer rejestracyjny

0TU48

Poza serią
Pierwsze pojawienie

Auta

Waldek Kopeć (ang.: Wilmar Flattz) – amerykański samochód kibicujący Zygzakowi McQueenowi podczas wyścigu o Złoty Tłok. Jest zauroczony w Niuni i Dziuni.

Opis fizyczny

Kopeć jest samochodem osobowym Clebert Sniffler z 2000. Jego numer rejestracyjny to 0TU48. Posiada jasnopurpurowy lakier i kołpaki.Na jego antenie po prawej stronie jest umieszczona czerwona flaga z żółtą błyskawicą, z imieniem Zygzaka McQueena i gąbkową błyskawicą z numerem 95 nad przednią szybą. Ma niebieskie oczy.

Biografie

  • Czy fani mogą mieć swoich fanów? Owszem. Superfanki McQueena, Niunia i Dziunia mają kogoś takiego. Waldek Kopeć poznał je w zeszłym sezonie w klubie kibica Zygzaka McQueena i w jednej chwili ten damski duecik zawrócił mu w głowie! Wreszcie zebrał się na odwagę i zapytał Dziunię o godzinę. Jej odpowiedź: „Za kwadrans trzecia, tak myślę” , zachował w pamięci jak najdroższy talizman.
    • Do fans have fans? Well Lightning McQueen's two superfans Mia and Tia do. Wilmar Flattz met Mia and Tia at a McQueen fan club event last season and he's been smitten ever since. Once Wilmar actually gathered up the nerve to ask Tia what time it was. Her answer, "Quarter to three, I think" is a treasured memory he plays in his head over, and over.
    • źródło: Car Finder

Lokowania

Filmy

Odwzorowania

Galeria

Linki zewnętrzne