FANDOM

300px-Doc Hudson.png
Wójt Hudson „Huragan” Hornet
Ogólne Informacje
Zawód

Trzykrotny mistrz wyścigów Złoty tłok, lekarz, sędzia, szef ekipy 95, wójt Chłodnicy Górskiej (dawniej)

Numer Startowy

51

Miejsce Zamieszkania

Chłodnica Górska, USA (dawniej)

Narodowość

Amerykanin

Przydomki

Huragan

Znajomości
Przyjaciele

Zygzak McQueen
Sally Carrera
Luigi
Guido
Kamasz
Ogórek
Lola
Roman
Szeryf
Złomek
Gienia
Stasieniek
Bigalmo
Gus o line
Fred
Filip
Barry

Wrogowie

Marek Marucha

Wygląd
Kolor Oczu

jasny niebieski

Kolor Lakieru

ciemny niebieski

Dubbing
Polski Dubbing

Daniel Olbrychski

Angielski Dubbing

Paul Newman

Wójt Hudson „Huragan” Hornet - lekarz, sędzia i rajdowiec w jednej osobie.

Biografia

W latach 1951-1954 ścigał się o Złoty Tłok. Wygrał go aż 3 razy pod rząd. Ponadto w 1952 wygrał 27 wyścigów ustanawiając rekord wygranych rund w sezonie. w 1954 miał wypadek, co sprawiło, że nie mógł się dalej ścigać (mimo, że chciał) i był już za stary ( tak mu powiedziano.) Wójt po wyeliminowaniu go z zawodów przeprowadził się do Chłodnicy Górskiej, gdzie został sędzią i lekarzem. Jednak nikt z mieszkańców miasta nie wiedział o dawnym obliczu Wójta.

W Chłodnicy Górskiej pełni funkcje lekarza, sędziego i burmistrza. W filmie "Auta" poznał Zygzaka ,gdzie chciał go się pozbyć z Chłodnicy Górskiej. Jednak później zmienia on zdanie o Zygzaku i zostaje szefem jego ekipy. Nie wystąpił w "Bujdach na Resorach" ani w "Autach 2", ponieważ zmarł.

Auta

Wójt po raz pierwszy pojawia się w filmie na sali sądowej. Kiedy zobaczył oskarżonego za zniszczenie drogi- Zygzak McQueena, nie chciał go widzieć  oraz  usunąć go z miasta. Jednak Sally i pozostali mieszkańcy przegłosowali, że Zygzak najpierw musi naprawić drogę. Po rozprawie, Wójt razem z Zygzakiem i Złomkiem jedzie przed sąd po Bessie mówiąc ,że z jej pomocą  ma naprawić drogę.

O naprawieniu drogi poinformował Wójta Złomek. Hudson pojechał wówczas  do Zygzaka, który bardziej zniszczył drogę niż ją naprawił. Zygzak powiedział mu, że nie jest buldożerem tylko wyścigówką i w ten sposób wyzywa go na wyścig. Wygrana Zygzaka miała oznaczać naprawę drogi przez Wójta, a przegrana zerwanie asfaltu i ponowną naprawę drogi przez Zygzaka. Wójt nie startuje w wyścigu tylko prosi Złomka, by za nim pojechał. Mają wspólnie wyciągnąć Zygzaka,któremu nie wyszedł zakręt i wpadł w krzaki, kiedy Złomek go wyciągał, Wójt pojechał na metę. Wójt razem z  Sally widzi fragment naprawionej drogi,ale zamiast po niej jeździć, zastanawia się gdzie jest Zygzak. Odnajdują go koło wzgórza razem z Szeryfem, który mówi mu,że Zygzakowi w nocy skończył się asfalt i poprosił Szeryfa, by potrenować zakręt,a następnie Wójt  z Szeryfem zmieniają się  do pilnowania Zygzaka. Kiedy Zygzak wyhamowuje na zakręcie Wójt daje mu rade,że jeśli chce skręcić w lewo, musi skrecić w prawo, ale jest to tylko zmyłka dla Zygzaka.

Następnego dnia Zygzak che porozmawiać z Szeryfem, ale jest zajęty u Wójta. Zygzak wychodzi z warsztatu
04 28 2006 11 05 40.jpg

Wójt opisany w gazecie

i przez przypadek rzuca puszkę oleju do garażu Wójta. Po wejściu go garażu, Zygzak zauważa Złoty Tłok,a po chwili znajduje 2 kolejne. Odnajduje też starą gazetę, z której dowiaduje się, że Wójt  to stary mistrz Hudson Hornet. Niespodziewanie do garażu wjeżdża Wójt, chcąc wyrzucić intruza, ale Zygzak koniecznie chce poznać powody rezygnacji mistrza z kariery. Nie udaje mu się to, ponieważ Wójt nakazuje mu wyjść. 

Po odkryciu, Zygzak natychmiast jedzie obwieśćić wiadomośc mieszkańcom Chłodnica Górska na Stacja benzynowa V8 jednak nikt mu nie wierzy, oprócz Sally. Wójt jest potajemnym świadkiem rozmowy ze swojego warsztatu. Zygzak goniąc zagubionego Traktora trafia na Wzgórze Willy'ego, gdzie z ukrycia widzi Wójta podczas szybkiej jazdy wokół wzgórza. Umiejętności Wójta zadziwają Zygzaka zwłaszcza sposób pokonania ostrego zakrętu. Zygzak chce mu  pogratulować umiejętności, jednak Wójt odjeżdza, a Zygzak podąża za nim aż do jego warsztatu. Wójt zrobił się bardzo zły, jednak wymuszony przez Zygzaka do odpowiedzi o rezygnacji mówił: "To oni zrezygnowali ze mnie. Mogłem jeszcze powalczyć, ale wstawili mnie do muzeum." - Miał on na myśli odrzucenie go z wyścigów w 1954 roku z powodu karamboli. Następnego dnia, gdy McQueen skończył naprawiać drogę obrażony wójt przyjął ucieczkę Zygzaka lepiej. Okazało się że Zygzak musiał się jeszcze "przyszywanie" wrócić po rezerwę paliwa, jednak odmieniony Zygzak chciał pomóc mieszkańcom, kupując u nich różne rzeczy. Gdy pan Hudson to zobaczył znowu się rozzłościł. Wieczorem po rozświetleniu Chłodnicy Górskiej (i piosence "Sh-Boom) zadzwonił do telewizji RSN i powiedział jej, że odnalazł Zygzaka. Gdy przyjechali reporterzy i odjechali z Zygzakiem, Sally podeszła do wójta i rozpoczęła poniższy dialog:

  • Sally: To ty ich wezwałeś?
  • Wójt: Tak jest dla wszystkich najlepiej.
  • Sally: Dla wszystkich? Chyba dla ciebie!

I smutni mieszkańcy miasteczka odjechali po ciemności do domów. Tylko nie wójt, który został sam przy żółtym świetle...

Rano na Los Angeles International Speedway zaczął się wyścig. Zygzak nie przygotowywał się do wyścigu, bo myślał o mieszkańcach Chłodnicy. W trakcie wyścigu jednak Zygzak zobaczył ich na Pit-Stopie. Wójt przyjechał na wyścig, ponieważ zmusił go Złomek. Jednak akurat wtedy zrozumiał, co powinien robić, by jego życie miało jeszcze sens. Chciał pomóc wygrać wyścig Zygzakowi. McQueen

Ta strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: Stasieniek12

W celu zapobiegnięcia wojnom edycyjnym, proszę o nieedytowanie tego artykułu póki nie usunę tego komunikatu. Z góry dziękuję. Oczywiście można edytować błędy interpunkcyjne i ortograficzne (jeśli takie występują).

Auta 2

Nie wystąpił w tym filmie ale był wspomniany przez Złomka raz, bardzo zwięźle. Zmarł przed akcją tego filmu. Przyczyna zgonu polegała najprawdopodobniej na śmierci aktora, który w oryginalnej wersji podkładał mu głos.

Auta (Gra)

W tej grze trenuje Zygzaka do wyścigów. Mówi mu żeby ignorował Marka Maruchę

Auta:Mistrzostwa Złomka

On wraz z Zygzakiem dają trening dla amatorów wyścigów (Freda, Filipa, Barry'ego). Testują też tor, który jest w budowie.

Ciekawostki

  • Jest Hudsonem Hornetem.
  • Liczba 51 jest nawiązaniem do pierwszego Złotego Tłoka w 1951 roku.
  • Jego śmierć jest nawiązaniem do jednego z reżyserów który zmarł tuż przed premierą filmu Auta.
  • Był widoczny w filmie "Iniemamocni" jako auto nieożywione.
  • Jego imię jest nawiązaniem do auta o tej samej nazwie.
  • Był idolem Pana Króla, czego dowiedzieć się można w napisach końcowych filmu ,,Auta".
  • Gdy pojawia się na dogrywkowym wyścigu w Kalifornii jest podziwiany nawet przez członków ekipy 86.
  • Kiedy Sally podjechała do Wójta na rozprawie Wójt powiedział, że wyścigowców takich jak Zygzak nie potrzeba w Chłodnicy Górskiej. Tak naprawdę Wójt nie chciał widzieć Zygzaka, ponieważ Zygzak przypominał Wójtowi jak on sam był wyścigówką i zdarzył mu się wypadek z 1954 roku.

Galeria

Osobny artykuł                 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki