FANDOM

Vecihiturecki samolot wyścigowy należący do drużyny Istanbul Power Dive. W 2013 roku wziął udział w wyścigu powietrznym Lot wokół globu. Startuje z numerem 1.

Życiorys Edytuj

Vecihi wychował się w Tursji i został zawodnikiem wyścigów powietrznych startującym z numerem 1. Podczas swojej kariery wyścigowej rozwinął zespół wyścigowy Istanbul Power Dive. Jego mechanikiem był Samimi. W 2013 roku wziął udział wyścigu powietrznym Lot wokół globu. Po wypadku Dusty’ego Popylacza Vecihi podarował mu części do naprawy jak wile innych osób.

Opis fizyczny Edytuj

Vecihi jest samolotem Zivko Edge 540. Ma czerwony lakier z szarym spodem i skrzydłami. Posiada niebieskie oczy.

Biografie Edytuj

  • Dorastając w Turcji, Vecihi rozwinął swój słynny zespół Istanbul Power Dive z którym zaskoczył niezliczonych konkurentów podczas finałowych etapów wyścigów. Vecihi ma nadzieję, że użycie jego klasycznego ruchu zaskoczy swoich konkurentów w tegorocznej edycji wyścigu Lot wokół globu.
    • Growing up in Turkey, Vecihi developed his famous Istanbul Power Dive, which he has used to surprise countless competitors on the final legs of races. Vecihi is hoping to use his classic move to surprise his competitors in this year's Wings Around the Globe rally. (ang.)
    • źródło: Meet the Planes

Lokowania Edytuj

Filmy pełnometrażowe Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Został nazwany na cześć Vecihiego Hürkuşa, tureckiego pilota.

Odwzorowania Edytuj

Galeria Edytuj

Źródła Edytuj

Linki zewnętrzne Edytuj