FANDOM

300px-Van.png
Van
Ogólne Informacje
Płeć

Mężczyzna

Zawód

Turysta

Znajomości
Rodzina

Minny

Wygląd
Kolor Oczu

Brązowe

Kolor Lakieru

Zielony

Dubbing
Polski Dubbing

Jarosław Gajewski

Amerykański Dubbing

Richard Kind

Van - jest turystom w Chłodnicy Górskiej. Ma żonę Mini. Uważa,że jest lepszy od GPS-ów i nie chcę pomocy innych gdzie trafić do celu. Pod koniec filmu auta jechał z żoną Mini  przez pustynie zachowując się jakby miał zaburzenia urojeniowe.

Auta

W filmie auta on i Minny gubią drogę i nie mogą trafić na autostradę i wjeżdżają do Chłodnicy ale mieszkańcy któży wyszli z prawy obcowania z turystami. Zachowują się tak że biorą ich za wariatów. Minny wciąż mu powtarzała żeby spytał kogoś o drogę albo żeby kupił mapę lecz on odmawiał. Van i Minny jako pierwsi mijali Zygzaka kiedy wypadł na autostradę.

Auta 2

W drugiej części wracają do chłodnicy mimo byłego zachowania mieszkańców gdzie słuchają opowieści Złomka, Van początkowo nie wieży ale gdy spotyka Liljane wszystko się zmienia. Stał obok Tadka na Światowym Grand Prix w Chłodnicy Górskiej. Tam też Złomek wytrącił mu pocztówki z bagażnika kiedy jechał z rakieto-silnikami.

W komiksie

W pewnym komiksie magazynu świat na kółkach Miny zaprowadziła go do Kamasza by się nauczył korzystać z kompasu ale on wciąż powtarzał że "Pół noc jest na zegarku".

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki