FANDOM

To-Protect-and-Serve-1st-logo-PP
Amerykańkie logo
To Protect and Serve
Tworzenie
Reżyseria

Scott Morse
Rob Gibbs (zastępcą dyrektora)

To Protect and Serve (w tłumaczeniu z ang. Aby chronić i służyć) - 15 odcinek 3 sezonu sagi Auta: Odcinki Specjalne z serii Tales from Radiator Springs. Jest reżyserowany przez Scotta Morse, współfinansowany w reżyserii przez Roba Gibbsa i wyprodukowany przez Mary Alice Drumm i Nicole Paradis Grindle. Planowana premiera światowa ma odbyć się w 2015 roku.

Opis

Oficjalne streszczenie, z Pixar post.

Angielski

When Sheriff takes a mandatory vacation, two overzealous rookies from County take over his duties in Radiator Springs. Bent on making a good impression to score commendations, the rookies over-do every aspect of their jobs, finding "crimes" at every turn and turning the quiet little town into a hotbed of taped-off crime scenes. No one is safe and everyone's a suspect until Sheriff senses an imbalance and returns home to right the "justice" that’s been served.

Polskie tłumaczenie

Gdy Szeryf bierze obowiązkowy urlop, dwaj nadgorliwi rekruci z County przejmie swoje obowiązki w Chłodnicy Górskiej. Bent by zrobić dobre wrażenie zdobywa wyróżnienia, więc rekruci wykorzystują każdy aspekt ich pracy, by znaleźć „zbrodnie” na każdym kroku i obracając spokojne miasteczko w siedlisko oklejonej zbrodni. Nikt nie jest bezpieczny, a każdy jesta podejrzany, aż szeryf odczuwa brak równowagi i wraca do domu do prawej "sprawiedliwość", które zostało doręczone.

Dubbing

Amerykański (oryginalny)

Wystąpili

Ciekawostki

Galeria

Sceny

Więcej z Fandomu

Losowa wiki