FANDOM

Tanja (ros.: Таня) – rosyjska zawodniczka wyścigów lotniczych. W 2013 roku reprezentowała swój kraj w zawodach Lot wokół globu.

W rosyjskiej wersji filmu Samoloty Rochelle została przerobiona komputerowo na Tanje.

Życiorys Edytuj

Pochodzi z obwodu czelabińskiego w Rosji. Swoją karierę rozpoczęła jako samolot pocztowy dostarczając przesyłki do wsi w obwodzie. Później zaczęła brać udział w wyścigach powietrznych. W 2013 roku reprezentowała swój kraj w zawodach Lot wokół globu. Podczas tego wyścigu zakochał się w niej El Chupacabra a ona odwzajemniła jego uczucie. Zawody ukończyła na 4. miejscu.

Wygląd Edytuj

Jest biała z niebieskim tyłem i biało-czerwonym pasku przebiegający po jej środku. Jej biały numer startowy to 22.

Ciekawostki Edytuj

  • Numer lotu TA01022 jest kodem do jej numeru startowego: 22 oraz dwóch pierwszych liter jej imienia.

Biografie Edytuj

  • Tanja to doświadczona zawodniczka i prawdziwa duma Uralu. Zawsze była pewna siebie i zawsze osiąga swoje cele. Tanya rozpoczęła karierę jako samolot pocztowy samodzielnie dostarczając pocztę do odległych wsi obwodu czelabińskiego. Szybkie loty dawały jej ogromną przyjemność, postanowiła spróbować swoich sił w wyścigach powietrznych, a nie widziała swojego życia bez nagłych zakrętów. Ta urocza zawodniczka stała się obiektem cierpienia psychicznego, namiętnego El Chupacabry, ale Tanja koncentruje się na wygranej i nie chce przyjąć zalotów adoratora…

Lokowania Edytuj

Filmy Edytuj

Odwzorowania Edytuj

Zobacz też Edytuj