FANDOM

Tanya
Tanja
Таня
Informacje podstawowe
Płeć

kobieta

Zawód

zawodniczka wyścigów powietrznych

Miejsce zamieszkania

Flaga Rosji.png Rosja, obwód czelabiński

Narodowość

rosyjska

Numer lotu

TA01022

Poza serią
Pierwsze pojawienie

Samoloty (wersja rosyjska)

Oryginalny odtwórca

Nonna Griszaewa

Branding tanya

Tanja (ros.: Таня) – rosyjska zawodniczka wyścigów lotniczych. W 2013 roku reprezentowała swój kraj w zawodach Lot wokół globu.

W rosyjskiej wersji filmu Samoloty Rochelle została przerobiona komputerowo na Tanje.

Życiorys

Pochodzi z obwodu czelabińskiego w Rosji. Swoją karierę rozpoczęła jako samolot pocztowy dostarczając przesyłki do wsi w obwodzie. Później zaczęła brać udział w wyścigach powietrznych. W 2013 roku reprezentowała swój kraj w zawodach Lot wokół globu. Podczas tego wyścigu zakochał się w niej El Chupacabra a ona odwzajemniła jego uczucie. Zawody ukończyła na 4. miejscu.

Wygląd

Jest biała z niebieskim tyłem i biało-czerwonym pasku przebiegający po jej środku. Jej biały numer startowy to 22.

Ciekawostki

  • Numer lotu TA01022 jest kodem do jej numeru startowego: 22 oraz dwóch pierwszych liter jej imienia.

Biografie

  • Tanja to doświadczona zawodniczka i prawdziwa duma Uralu. Zawsze była pewna siebie i zawsze osiąga swoje cele. Tanya rozpoczęła karierę jako samolot pocztowy samodzielnie dostarczając pocztę do odległych wsi obwodu czelabińskiego. Szybkie loty dawały jej ogromną przyjemność, postanowiła spróbować swoich sił w wyścigach powietrznych, a nie widziała swojego życia bez nagłych zakrętów. Ta urocza zawodniczka stała się obiektem cierpienia psychicznego, namiętnego El Chupacabry, ale Tanja koncentruje się na wygranej i nie chce przyjąć zalotów adoratora…

Lokowania

Filmy

Odwzorowania

Zobacz też

Wersje Rochelle
Flag of Canada svg RochelleFlag of Italy svg Azzurra720px-Flag of Brazil svg Carolina Santos DuaviãoFlag of Germany svg Heidi1280px-Flag of Australia svg Rochelle
Flag of France svg RochelleFlag of Japan svg SakuraFlag of Russia svg Tanya1024px-Flag of the People's Republic of China svg Yun Yan Fei