FANDOM

Sierżant Czapa (ang.: Highgear) – brytyjski samochód terenowy. Żołnierz Armii Brytyjskiej o stopniu sierżanta. Służy w pałacu Buckingham w Londynie. Strażnik Jej Królewskiej Wysokości należący do pułku Scots Guards pełniący służbę w pałacu Buckingham w Londynie.

Opis fizyczny Edytuj

Czapa jest samochodem terenowym Land Rover Seria IIA z 1962 roku. Jego numer rejestracyjny to GREN GDI. Ma szkarłaty lakier. Na dachu ma czarną czapkę z niedźwiedziej skóry z białym, skórzanym pasem ze złotym łańcuchem i sprzączką z emblematem pułku Scots Guards. Na białe kołpaki. Na prawym kole ma zamontowany czarny karabin z bagnetem. Ma brązowe oczy.

Biografia Edytuj

  • Sierżant Czapa jest członkiem pułku przydzielonego do londyńskiego pałacu Buckingham. Z rozpoznawalną, wysoką czapką z niedźwiedziej skóry na swoim szkarłatnym ciele, stoi z dumą i przekonaniem na straży w swojej budce wartowniczej.
    • Sgt. Highgear is a member of the regiment assigned to London’s landmark Buckingham Palace. With a recognizable tall bearskin cap atop his scarlet body, he stands guard at his sentry box with pride and conviction. (ang.)
    • źródło: Poznaj auta

Lokowania Edytuj

Filmy pełnometrażowe Edytuj

Gry komputerowe Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Odwzorowania Edytuj

Galeria Edytuj

Linki zewnętrzne Edytuj