FANDOM

300px-Finn mcmissile
Sean McMission
Finn McMission
Informacje podstawowe
Płeć

Mężczyzna

Zawód

Szpieg

Data powstania

Lata 60'

Miejsce zamieszkania

Londyn, Wielka Brytania

Narodowość

angielska

Model pojazdu

Aston Martin DB5

Numer rejestracyjny

314 FMCM

Poza serią
Pierwsze pojawienie

Auta 2

Oryginalny odtwórca

Michael Caine

Polski odtwórca

Piotr Fronczewski

Sean McMission (ang. Finn McMissile) -  brytyjski szpieg, służący Jej Królewskiej Mości w celu ochrony Królestwa Wielkiej Brytanii.

Sean jako najważniejszy ze szpiegów kieruje innymi agentami takimi jak: Złomek, Liliana Lifting a dawniej również: Liland Korba oraz Rod „Rumak” Spoiler.

W 2011 roku brał udział w rozpracowaniu sabotażu na Światowym Grand Prix.

Funkcje

Funkcja Opis Zastosowanie w filmie Auta 2
Karabiny maszynowe Są to dwa karabiny, umieszczone bo bokach Seana. Kiedy ich się nie schowane i przpominają listwy boczne. Podczas wysunięcia działa jak prawdziwa broń palna.
  • Sean uciekając przed gratami na platformie użył karabinu by przestrzelić barierki podtrzymujące benzynę.
  • Podczas walki w Tokio Sean przestrzelił dźwignię w warsztacie, co w efekcie spowdoowało zmieżnedzie jednego z Cytryn przez podnośnik.
Możliwość przemiany w poduszkowiec Sean wówczas chowa swoje koła i pojawiają się "płetwy" po, których może pływać po powierzchni wody.
  • Sean uciekając z platformy, wskoczył do wody, by następnie jak poduszkowiec spróbować uciec przed ścigającymi.
Możlwiość przemiany w łodź podwodną Sean wówczas funkcjonuje jak łodź podwoną. Zakłada również maskę na usta.
  • Sean udając trafienie rakietom przez jeden ze statków, wpływa pod wodę by następnie uciec jako łodź podwodna.
Ukryta lina z hakiem Znajduje się ona w błotniku oraz w podwoziu Seana. Ma 2 zastosowania: możlwiość przemieszczania się po niej w powietrzu (w górę oraz w w przed siebie) oraz w celu złapania nią innego samochodu.
  • Sean na platformie użył liny, by zawisnąć na niej tuż nad Profesorem Z i jego kamerę, by zrobić dokładniejsze zdjęcie.
  • Podczas walki w Tokio Sean użył liny by przenieść się na dach bydunku oraz w celu przewrócenia automatu z kwiatami.
  • Podczas walki w Londynie Sean użył lini by nadjeźdzające na niego graty zderzyły się ze sobą a on sam uniesie się na linie.
Bazuka Wystrzeliwuje ona rakiety. Znajduje się ona w lewym reflektorze Seana.
  • Podczas ucieczki na lotnisku w Tokio, Sean używa bazuki w celu zniszczenia rakiety wystrzelonej przez Freda Cartona.
Aparat fotograficzny Jest ukryty w lewym reflektorze.
  • Służy do zrobienia zdjęć kamery na platformie
Bomba Są to mini-bomby, schowane wewnątrz kołpaków Seana. Są one samo przylepne.
  • Sean użył jednej z bomb podczas ucieczki na platformie do beczki z benzyną i wysadzenia części platformy.
  • Sean używa bomby w celu wysadzenia jednej z łodzi gratów w Londynie.
Lewarek sabotażowy Przypomina on swoim kształem deskorolkę. Namierz on cel i po trafieniu go unosi dany samochód na sprężynie, w efekcie przeciwnik może stracić równowagę i dachować.
  • Sean użył lewarka sabotażowego w celu spowolnienia ścigającego go i Złomka Alem Scarpettą na lotnisku w Tokio
Odczepiana kamera Jest to mini-kamerka, którą Sean chowa w tylnej oponie.
  • Została użyta na lotnisku w Tokio, kiedy Sean zabierał Złomka i sprawdzić czy ktoś za nimi nie jedzie.
Monitor w lusterku Sean może nim lokalizować innych agentów
  • Podczas przyjęcia w Tokio Sean używał monitor do zlokalizowania amerykańskiego agenta
Plama oleju Sean może rozlać plamę oleju, tak by ścigający go samochód poślizgnął się na niej.
  • Podczas ucieczki na platformie Sean rozlwea plamę oleju w celu poślizgnięcia się jednego ścigających go gratów.
Przedziurwiacz szkła Służy do przedziurawiania szkła ostrym narzędziem.
  • Sean używa go w celu wycięcia okna na lotnisku w Tokio a następnie uciec ze Złomek przez wycięte okno.

Wygląd

Sean McMission wygląda jak srebrny Aston Martin DB5 produkowany w latach 1963-1965 w Wielkiej Brytanii. Ma turkusowe oczy.

Ciekawostki

  • Na tablicy rejestracyjnej są litery FMCM, co może oznaczać Finn McMissile.
  • Sean jest najbardziej uzbrojonym agentem.
  • Jego monitor i przedziurawiacz okien jest w jednym lusterku.
  • Aparat i Bazuka są w tej Lampie.

Galeria