FANDOM

Sally Carrera – jedna z głównych bohaterek w całej serii "Auta". Najprawdopodobniej jest dziewczyną Zygzaka McQueena, na którego zresztą wymyśliła kilka przezwisk, między innymi naklejka, ze względu na dość sporą ilość naklejek jaką on posiada, druga natomiast ksywka to "laluś", gdyż początkowo podlizywał się Sally. Prowadzi ona motel Czuły Stożek. Kiedyś mieszkała w Los Angeles, lecz po jakimś czasie zaczęła czuć się tam nieszczęśliwie i dlatego postanowiła wyjechać. W czasie podróży miała awarię i właśnie wtedy została odnaleziona przez Wójta i pozostałych mieszkańców Chłodnicy Górskiej, gdzie pomogli jej wrócić do zdrowia. Później została już w Chłodnicy Górskiej na stałe. W drugiej części Sally poprosiła Zygzaka aby ten zabrał Złomka na Światowe Grand Prix, co z początku skutkowało dość niemiłymi konsekwencjami, lecz później na szczęście wszystko się ustabilizowało.

Sali Karera

Porsche 911 Carrera -Pierwowzór

OsobowośćEdytuj

Sally jest bardzo miłą, inteligentną, rezolutną i życzliwą przyjaciółką. Można jej ufać w każdej sytuacji. Swoje umiejętności umie zawsze dobrze wykorzystać. Wielokrotnie pomagała Zygzakowi, który dzięki niej całkowicie się odmienił. Początkowo ich relacje były mocno napięte, gdyż "laluś" zniszczył drogę w Chłodnicy Górskiej. (w trakcie tworzenia.)

ModelEdytuj

Jest ona Porsche 911 z 2002 roku.

CiekawostkiEdytuj

  • Posiada tatuaż na tyle.
  • Tablica rejestracyjna Sally to "301PCE".
  • Jej nazwisko to odniesienie do modelu "Porsche 911 Carrera"

GaleriaEdytuj