FANDOM

Sławomir Rzepak (ang.: Rusty Cornfuel) – amerykański samochód wyścigowy startujący w zawodach o Złoty Tłok pod numerem 4 i sponsoringiem firmy Tow Cap.

Życiorys Edytuj

RustyCornfuelCars

Rzepak wyprzedzany przez McQueena.

Rzepak wychował się w stanie Missisipi, w Stanach Zjednoczonych gdzie wraz ze przyjaciółmi zbudowali tor na którym Sławomir wygrał większość odbywających się tam wyścigów. Po pewnym czasie jego talent dostrzegł sponsor dzięki czemu ten zaczął startować w zawodach o Złoty Tłok, zarabiając na tyle dużo by móc opłacić między innymi prywatny odrzutowiec. Brał udział w finale sezonu 2005 na Torze Południowym. Wziął udział w karambolu spowodowanego przez Marka Maruchę ale nie odniósł poważnych uszkodzeń.

Opis fizyczny Edytuj

Rzepak jest samochodem wyścigowym Mocny Motor Co. Spark GT. Posiada sportowe opony marki Lightyear.

Ma fioletowy lakier z białymi bokami wyłączając tylni błotnik. Ma żółty spoiler zamontowany na tyle i spód. Po bokach i na dachu ma żółty numer 4. Z przodu ma czarną naklejkę imitującą klatkę wentylacyjną oraz imitacje lam z przodu i tyłu. Posiada fioletowe kołpaki. Ma jasnozielone oczy.

Rola w grach komputerowych Edytuj

BigHeartlandSpeedway

Markus i inni zawodnicy na torze Big Heartland Speedway.

Rzepak pojawił się grze The World of Cars Online w której brał udział w wyścigu na torze Big Heartland Speedway jako jeden z przeciwników wraz z Waldim Wuercem i Rudolfem Koksem.

Biografie Edytuj

  • Sławek wychował się na farmie w Missisipi. Tam razem z kumplami zbudował tor wyścigowy. Wygrał na nim większość zawodów i zarobił sporo, ale nie tyle, by wystarczyło mu na finansowanie własnej kariery. Na szczęście znalazł się sponsor i dzięki temu Rzepak może wydawać swoją forsę na ważniejsze sprawy – na przykład latanie z kumplami na zawody prosto z farmy prywatnym odrzutowcem.
    • Rusty Cornfuel grew up on a farm in Mississippi and gained his reputation among the locals for running his own racing circuit with his buddies. Rusty won most of the races and made enough money off the event to nearly sponsor himself professionally. Luckily his current sponsor, Tow Cap Hitch Protectors, came along to front the bill for his team. Now Rusty can spend his own money on more important things, like flying his buddies from the farmdown for every race.
    • źródło: Car Finder

Lokowania Edytuj

Filmy pełnometrażowe Edytuj

Gry komputerowe Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Odwzorowania Edytuj

Imiona w innych językach Edytuj

  • angielski: Rusty Cornfuel
  • duński: Rusty Kornbrændstof

Galeria Edytuj

Źródła Edytuj

Linki zewnętrzne Edytuj