FANDOM

Rusty Cornfuel
Sławomir Rzepak
Rusty Cornfuel
Informacje podstawowe
Płeć

mężczyzna

Zawód

zawodnik wyścigowy; uczestnik wyścigu o Złoty Tłok

Miejsce zamieszkania

Stany Zjednoczone.svg Stany Zjednoczone
(900px-Flag of Mississippi.svg.png Missisipi)

Narodowość

amerykańska

Model pojazdu

Mocny Motor Co. Spark GT

Zawody wyścigowe
Zawody wyścigowe

Zawody o Złoty Tłok

Sponsor

Tow Cap

Numer startowy

4

Poza serią
Pierwsze pojawienie

Auta

Sławomir Rzepak (ang.: Rusty Cornfuel) – amerykański samochód wyścigowy startujący w zawodach o Złoty Tłok pod numerem 4 i sponsoringiem firmy Tow Cap. Mieszka w Stanach Zjednoczonych, w stanie Missisipi.

Życiorys

RustyCornfuelCars

Rzepak wyprzedzany przez McQueena.

Brał udział w finale sezonu 2005 na torze Motor Speedway of the South. Wziął udział w karambolu spowodowanego przez Marka Maruchę ale nie odniósł poważnych uszkodzeń.

Opis fizyczny

Rzepak jest samochodem wyścigowym Mocny Motor Co. Spark GT. Posiada sportowe opony marki Lightyear.

Ma fioletowy lakier z białymi bokami wyłączając tylni błotnik. Ma żółty spoiler zamontowany na tyle i spód. Po bokach i na dachu ma żółty numer 4. Z przodu ma czarną naklejkę imitującą klatkę wentylacyjną oraz imitacje lam z przodu i tyłu. Posiada fioletowe kołpaki. Ma jasnozielone oczy.

W grach

BigHeartlandSpeedway

Markus i inni zawodnicy na torze Big Heartland Speedway.

Rzepak pojawia się grze The World of Cars Online w której brał udział w wyścigu na torze Big Heartland Speedway jako jeden z przeciwników wraz z Waldim Wuercem i Rudolfem Koksem.

Biografie

  • Sławek wychował się na farmie w Missisipi. Tam razem z kumplami zbudował tor wyścigowy. Wygrał na nim większość zawodów i zarobił sporo, ale nie tyle, by wystarczyło mu na finansowanie własnej kariery. Na szczęście znalazł się sponsor i dzięki temu Rzepak może wydawać swoją forsę na ważniejsze sprawy – na przykład latanie z kumplami na zawody prosto z farmy prywatnym odrzutowcem.
    • Rusty Cornfuel grew up on a farm in Mississippi and gained his reputation among the locals for running his own racing circuit with his buddies. Rusty won most of the races and made enough money off the event to nearly sponsor himself professionally. Luckily his current sponsor, Tow Cap Hitch Protectors, came along to front the bill for his team. Now Rusty can spend his own money on more important things, like flying his buddies from the farmdown for every race.
    • źródło: Car Finder

Lokowania

Filmy

Gry

Ciekawostki

Odwzorowania

Imiona w innych językach

  • angielski: Rusty Cornfuel
  • duński: Rusty Kornbrændstof

Galeria

Linki zewnętrzne