FANDOM

Dash boardman
Roch Dzielczak
Dash Boardman
Informacje podstawowe
Płeć

mężczyzna

Zawód

fotograf

Miejsce zamieszkania

Stany Zjednoczone Tallahassee

Narodowość

amerykańska

Model pojazdu

Crown Median TL

Numer rejestracyjny

105D1N

Poza serią
Pierwsze pojawienie

Auta

Roch Dzielczak (ang.: Dash Boardman) – amerykański samochód pracujący jako fotograf na zawodach o Złoty Tłok. Karierę rozpoczął od zrobienia zdjęcia Spydera Dangerforda w Tallahassee.

Opis fizyczny

Dzielczak jest samochodem osobowym Crown Median TL. Jego numer rejestracyjny to 105D1N. Ma jasnozielony lakier (w innej scenie brązowy) i szare kołpaki. Z prawej strona ma zamontowany czarny aparat. Posiada jasnoniebieskie oczy.

Biografie

  • „Roch” Dzielczak nigdy nie przegapia okazji. Roch dostał swoją wielką szanse w Tallahassee kiedy skręcił w złą stronę trafiając do kontrolni hamulców dla celebrytów i stanął twarzą w twarz z legendarnym zawodnikiem, Spyderem Dangerfordem. Po szybkiej rozmowie i dowcipie, Roch wyjechał z ekskluzywnym zdjęciem Spydera i szczyptą mistrzowskiej strategi toru!
    • "Dash" Boardman never misses a shot. Dash got his big break in Tallahassee when he inadvertently made a wrong turn into the celebrity brake check area and found himself face to face with the legendary racer Spyder Dangerford. With some fast talking and quick wit, Dash left with an exclusive photo of Spyder and a scoop on the champ's inside track strategy!
    • źródło: Car Finder

Lokowania

Filmy

Ciekawostki

  • Gdy Roch jest po raz pierwszy pokazany za Niunią i Dziunią ma zielony lakier, lecz potem jak ochroniarze je wyganiają, ma brązowy.

Odwzorowania

Galeria

Linki zewnętrzne