FANDOM

300px-Ripslinger.png
3-krotny zwycięża "Lot wokół globu"
Ripslinger
Ogólne Informacje
Zawód

Rajdowiec

Miejsce Zamieszkania

USA

Wygląd
Kolor Oczu

Zielony

Dubbing
Polski Dubbing

Marcin Bosak

Angielski Dubbing

Roger Craig Smith

Ripslinger "Szmaragdowe Tornado" - trzy krotny mistrz Lotu Wokół Globu. Antagonista filmu "Samoloty". Ma własne wózki widłowe.

Biografia

Samoloty

Jest kapitanem drużyny Cyrku Ripslingera. Myśli, że jest niezwyciężony. Pomagają mu Ned i Zed. Nie mógł się pogodzić z tym, że Dusty Popylacz jest od niego szybszy i chciał go zniszczyć. Za pierwszym razem na etapie Indie-Nepal przekupił Ishani śmigłem,by mu powiedziała,że Dusty ma przelecieć przez tunel i zderzyć się z pociągiem. Ponownie spróbował na etapie Chiny-Meksyk, gdzie Ned urwał mu antenę i Dusty miał się zgubić na Oceanie Spokojnym. Ostateczną próbą wyeliminowania Dusty'ego z zawodów podjął na etapie Meksyk-Nowy Jork, gdzie próbował zrównać Dusty'ego z ziemią. Reprezentuje U.S.A.
Samoloty - Ripslinger-001:16

Samoloty - Ripslinger-0

Samoloty-Ripslinger

Opowiada on swoją biografię.Okazuje się, że sam wszystko nakręcił albo chce żebyśmy tak myśleli.

Samoloty: Gra

Ripslinger się mści na Dusty'm za to że pokonał go w Locie Wokół Globu. Przeszkadza też Ishani i psuje trase Lotu wokół globu.

Samoloty 2

Widoczny w tle kiedy w telewizji został pokazany ten moment, w którym Dusty wyprzedza Ripslingera tuż przed metą i wygrywa Lot wokół głobu. Później Gazda Kopeć pomylił Dusty'ego z nim.

Wygląd

Ma zielony kadłub z czarnymi skrzydłami, które na końcu są zielone. W okoliach ogona ma namalowaną czarną szachownicę. Na skrzydłach i na szachownicy ma swoje logo i numer 13. Na ogonie są logo jego sponsorów między innymi RPX (Główny sponsor) i Areoflex.

Model

Jest on połączeniem samolotu P-51D Mustang i Extra 300. Rozpiętość jego skrzydeł to 8,6 m, a waga to 1,440 tony. Posiada śmigło Roto-Chlaster-5 (Zmyślone na potrzeby filmu), które jest produkowane tylko dla niego.

Wyniki Na Etapach

Nowy Jork-Islandia 1 miejsce
Islandia-Niemcy 1 miejsce
Niemcy-Indie 1 miejsce
Indie-Nepal 2 miejsce
Nepal-Chiny 2 miejsce
Chiny-Meksyk 1 miejsce
Meksyk-Nowy Jork 2 miejsce

Ciekawostki

  • Jest odpowiednikiem Marka Maruchy w Samolotach.
  • Możliwe, że jego imię powstało na pamiątkę Repslingera.
  • Jest trzykrotnym zwycięzcom zawodów "Lot wokół globu" tak samo jak Wójt Hudson jest trzykrotnym zdobywcom "Złotego Tłoka".
  • Rip znaczy po polsku rozdzierać a sling znaczy proca albo temblak.
  • Prawdopodobnie tak samo jak Dusty również był zakochany w Ishani.
  • Był wredny w stosunku do Dust'yego, ponieważ się denerwował, że z nim wygra; ponadto jedna z jego metod to: upokarzaj innych zawodników przed wyścigiem.
  • Gazda Kopeć pomylił go z Dust'ym w ,,Samolotach 2".

Galeria

Zabawki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki