FANDOM

Ta strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: Stasieniek12

W celu zapobiegnięcia wojnom edycyjnym, proszę o nieedytowanie tego artykułu póki nie usunę tego komunikatu. Z góry dziękuję. Oczywiście można edytować błędy interpunkcyjne i ortograficzne (jeśli takie występują).

300px-Snot rod
Snot Rod
Ogólne Informacje
Płeć

Mężczyzna

Zawód

Członek gangu drogowego

Narodowość

Amerykanin

Znajomości
Przyjaciele

Wingo, DJ, Boost

Wrogowie

Maniek, Szeryf

Wygląd
Kolor Oczu

Zielone

Kolor Lakieru

Pomarańczowy

Snot Rod (lub spolszczone Olo Polip) - to postać w serii filmów Auta i członek gangu drogowego Delinquent Road Hazards, w której jest najspokojniejszy. Jego umiejętnością specjalną jest kichanie ogniem z turbosprężarki. Początkowo wystąpił w Autach, nie zmieniając charakteru swoich występów, które miały miejsce także w licznych grach.

Biografia

Snot Rod w dzieciństwie bardzo często chorował. Gdy trochę podrósł, zebrał porady swojego lekarza i wyruszył na Zachód, by znaleźć czyste, rześkie, Górskie powietrze, aby złagodzić jego ciągłe dokuczliwe alergie. Po drodze spotkał się z Boostem, DJ'em, Wingiem. Nowy znajomy spodobał się każdemu z nich i powierzyli mu funkcję szefa kontroli bezpieczeństwa w ich gangu. Wciąż ma dużą alergię i niepohamowane ataki kichania, lecz jego zdolność wymijania i kontrolowania ruchu ulicznego jest niemożliwe do pobicia i niedoceniane przez większość aut brzydkie kaczątko jest lubiane przez trzech "wandalowych" kumpli, którzy nie tylko psocą, lecz czasami także potrafią pomóc.

Auta

I066061

Budząc Mariana.

W Autach, Olo Polip jest jednym z czterech Ztuningowanych samochodów, które zauważyły Mańka na Autostradzie 40. Uśpienie tira przez grupę spowodowało zjazd śpiącego Zygzaka McQueena z przyczepy prosto na drogę. Brakowało niewiele do całkowitego zaśnięcia, gdyby nie kichnięcie Polipa i obudzenie ciężarówki, która była w stanie uciec i nic nie wiedząc, zostawić niedoszłego mistrza w tyle...

Później, w scenkach bonusowych, gang pędził przez drogę w Chłodnicy Górskiej. Na szczęście całe to zamieszanie zauważył Szeryf, i gdy już ich złapał, wsadził ich do aresztu. Mieli oni za karę naprawiać drogę maszyną Bessie - według wójta najwspanialszą maszyną drogową w historii.

Bujdy na Resorach

Jako jedyny członek Delinquent Road Hazards nie wystąpił w żadnym z odcinków. Nie był widziany nawet w Japońskim Złomku.

Występy w Grach

W Grach Olo Polip odgrywa już większą rolę niż w filmach.

Auta (gra)

W grze wideo Auta, Olo Polipa pierwszy raz możemy zauważyć z resztą gangu drogowego na Tailfin Pass, by upewnić się, czy Zygzak McQueen "nie zagraża ich drodze". Został on właśnie przez to wyzwany na wyścig z McQueenem, ale nie była to straszna groźba. Później został zatrudniony przez Marka Maruchę, aby na autostradzie ukraść McQueena z jego własnej ciężarówki - Mariana. Kiedy praca gangu została już wykonana, Maniek zaalarmował Szeryfa, o tym, gdzie jest Zygzak McQueen. Wyścigówka podjęła sprawy w swoje ręce i zaczęła szukać zagubionego Mariana.

Model

Jest to pomarańczowy Dodge Challenger pierwszej generacji, wprowadzony w 1970 roku, produkowany najpierw w USA do 1974, a od 1978 (druga generacja) w Japonii.

Ciekawostki

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki