FANDOM

Allinol (pl.Olejzyna) - paliwo zmodyfikowane przez Barona Smardz-Rychłego,
Sas.png

Logo

gdzie pod wpływem fal elektro-magnetycznych wybuchają silniki aut zatankowane tym paliwem. Rzekomo było Ekologiczne lecz tak naprawdę było zwykłą benzyną. Cytryny próbowały nią zniesławić dobre imię alternatywnych paliw,a auta w ten sposób miały wrócić do tradycyjnych paliw. Cytryny zyskały, by na tym, ponieważ są właścicielami największych złóż ropy, znajdujących się na Oceanie Spokojnym.

Sztuczna Historia

  1. Baron Smardz-Rychły podejmuje się okrążenia świata, bez GPS'a, ale skończyło mu się paliwo i utknął na bezdrożach.
  2. Po pół roku Baron wyjechał z dżungli z paliwem, które sam "zrobił".
    Dids.png

    Bilbold

  3. Zorganizował Światowe Grand Prix,by zareklamować nową benzynę.
  4. Cytryny testują Allinol na amerykańskim agencie- Rodzie "Rumaku" Spoilerze.
  5. Na pierwszym wyścigu w Tokio Al Szczarpeta i Fred Carton za pomocą kamery telewizyjnej Profesora Z wybuchły silnik 3 z 11 uczestników Światowego Grand Prix. Byli to: Miguel Alcantara - reprezentant Hiszpanii, Tomasz Dodewszki - reprezentant Republiki Nowej Spolinerii oraz Max Schnell - reprezentant Niemiec.
  6. W Porto Corsa spowodowali wielki karambol spowodowany przez fale magnetyczne od kamery Profesora Z. W karambolu zostało poszkodowane 7 z 11 uczestników wyścigu.
  7. Auta utraciły zaufanie do Allinol.
  8. Zygzak za radą Ogórka jako ostatni będzie używał Alinolu.
  9. W Londynie tajemnica paliwa wychodzi na jaw.

Ciekawostki

  • W grze Auta 2 Allinol zwiększa energię.
  • Bilbold z olejzyną był widoczny w filmie Wall-E

Więcej z Fandomu

Losowa wiki