FANDOM

Ta strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: MQueens2500

W celu zapobiegnięcia wojnom edycyjnym, proszę o nieedytowanie tego artykułu póki nie usunę tego komunikatu. Z góry dziękuję. Oczywiście można edytować błędy interpunkcyjne i ortograficzne (jeśli takie występują).

300px-Fillmore
Ogórek
Filmowre
Informacje podstawowe
Płeć

Mężczyzna

Zawód

Hipis,
Producent biopaliwa

Data powstania

Lata 60'

Miejsce zamieszkania

Chłodnica Górska

Narodowość

Amerykańska

Model pojazdu

Volkswagen Transporter Typ 2 (T1)

Numer rejestracyjny

51237

Poza serią
Pierwsze pojawienie

Auta

Oryginalny odtwórca

George Carlin

Polski odtwórca

Jerzy Kryszak

Ogórek (ang. Fillmore) - amerykański minia autobus, mieszkający w Chłodnicy Górskiej.  Na co dzień hipis oraz producent swojego własnego biopaliwa.

Życiorys

W latach 60' Ogórek wraz z innymi hipisami przyjechał na zjazd hipsów w Chłodnicy Górskiej. Miasto to Ogórkowi bardzo się spodobało, dlatego postanowił się tu osiedlić na stałe, zamieszkując w ziemiance. 

Wkrótce odbył się kolejny zjazd hipisów w, którym brał udział Ogórek. Tymczasem zaniepokojeni liczbą hipisów w mieście - Hudson Hornet i Szeryf wezwali na pomoc Kamasz.

Kamasz miał w celu zapanować nad zjazdem, lecz żaden z hipisów nie planował go słuchać. Przez przypadek z ogniska rozpalonego przez hipisów poleciała iskra, która podpaliła dach żołnierza. Ogórek wziął wtedy wiadro wody i ugasił pożar. Od tego czasu zaczęła się przyjaźń pomiędzy Ogórkiem a Kamaszem.

Wygląd

Ogórek jest cyjanowy. Ma znczek Volkswagena na masce.

Model

Jest Volkswagenem Transporterem Typ 1.

Wystąpił

Filmy

Odcinki Specjialne

Gry