FANDOM

Nigel gearsley
Nigel Spyder
Ogólne Informacje
Płeć

Mężczyzna

Zawód

Brytyjski zawodnik Światowe Grand Prix

Miejsce Zamieszkania

Warwickshire, Anglia, Wielka Brytania

Znajomości
Przyjaciele

Austin Littleton
Jego wózki
Lewis Hamilton
Książe Wheeliam

Wygląd
Kolor Oczu

Brązowy

Kolor Lakieru

Ciemnozielone

Dubbing
Amerykański Dubbing

Greg Ellis

Nigel Spyder - bohater z filmu Auta 2. Reprezentant Wielkiej Brytanii na Światowym Grand Prix.
Cars 2 Turntable "Nigel Gearsley"00:15

Cars 2 Turntable "Nigel Gearsley"

Auta 2

Nigel Spyder z miasta Warwickshire, w Anglii, zaczynał w wyścigu prędkości Hill Climb-unikalny, całkowicie pod górę wyścig przez Aston Hill Mountain Area, że jego rodzina prowadzi od pokoleń. Wyścigi kariery Nigela był bynajmniej wzniesieniu wyzwanie, jako że wygrał prawie każdy rozpocząć w ciągu kilku ostatnich lat na torze Grand Touring Sports Car, w tym ciąg podium na Nurburgring i Le Mans. Jego chłodny brytyjski subtelność czyni go imponująca obecność na kursach World Grand Prix.

W Auta 2, Nigel startował we wszystkich trzech wyścigach Światowe Grand Prix, a na Chłodnica Górska Grand Prix. Jego pierwszy występ był na przyjęcie powitalne w Tokio szoku z innymi graczami Światowe Grand Prix, jak oglądać Złomek picia z fontanny po zjada dużo wasabi. Sekcja brud podczas wyścigu w Tokio jest jednym z najlepszych występów Nigela. On przyszedł na piątym miejscu na koniec wyścigu. W tej rasy jego PIT na końcu rzędu dołu z dołu Miguel Alcantara na lewo. W wyścigu Porto Corsa, Nigel był następujący Carla Turbinha na trzeciej pozycji. Ale potem wysadzili, ze względu na generator impulsów elektromagnetycznych stosowanych przez Cytryn. Jest drugi samochód, aby jego silnik eksplodował przez elektromagnetycznego impulsu armaty cytryn ", a piąty samochód w ogóle na trafienie przez impuls. Jednak zostało to naprawione i był w stanie ścigać się w Londynie. Podczas ostatniego wyścigu, Nigel był pomiędzy szóstym i ósmym miejscu. W tym wyścigu, jego pit był między tych z Zygzak McQueen i Francesco Paltegummi.

Auta 2: Gra

W grze Auta 2, Nigel pojawia się jako grywalna postać do odblokowania.

Model

Nigel jest Aston Martin DBR9.

Może osiągnąć do 180 kilometrów na godzinę w 11,2 sekundy. Jego silnik jest 6,0-litrowy V-12, z 600 koni mechanicznych. Może iść 0-60 w 3,4 sekundy.

Wygląd

Nigel jest ciemnozielony, z czarną kratką otoczoną żółtą podszewką. Posiada dwie szare reflektory otoczone jasnozielonym wzorem wirować, który jest również widoczny przy jego tylnych i dzwiach. Na jego bagarzniku, ma czarny spojler z logo Światowego Grand Prix. Ma czarne opony z chromowanymi obręczami i chudą antene na jego dachu.

Wystąpił

Filmy

Gra

Ciekawostki

  • Szefem załogi Nigela jest Austin Littleton.
  • Jednym z osobistych fanów Nigela jest Książe Wheeliam.
  • Nigel Gearsley prawdopodobnie pochodzi od Nigela Gresley, słynnego inżyniera brytyjskiej lokomotywy parowej.
  • Chociaż Nigel nic nie mówi w Auta 2, ma rolę mówiącą w grze Auta 2, a głosu w amerykańskiej wersji gry użycza mu Greg Ellis.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki