FANDOM

Max schnell2.png
Max Schnell
Informacje podstawowe
Płeć

mężczyzna

Miejsce zamieszkania

Niemcy Stuttgart

Narodowość

niemiecka

Poza serią
Pierwsze pojawienie

Auta 2

Max Schnellniemiecki samochód wyścigowy. Zawodnik Światowej Mistrzowskiej Ligi Wozów Sportowych i Światowego Grand Prix w 2011 roku.

Życiorys

Początki

Auta 2 "Max Schnell" (ANG)00:25

Auta 2 "Max Schnell" (ANG)

Max Schnell zaczynał jako zwykły sedan ze Stuttgartu w Niemczech, lecz od młodości marzył o wielkich torach. Trenował samotnie i wytrwale na bocznych drogach, wśród wzgórz i lasów Schwarzwaldu, aż traf chciał, że zobaczył go właściciel wyścigowej drużyny. W ten sposób amator trafił do zawodowej stawki. Kiedy przybyło mu koni pod maską, sprawił sobie karoserie z włókna węglowego, zyskując lekką sylwetkę zawodnika. Wygrał więcej wyścigów na torze Motorheimring niż jakiekolwiek auto w historii Światowej Mistrzowskiej Ligi Wozów Sportowych. Jest też bardzo zdolnym inżynierem, który z analityczną precyzją ulepsza swoją budowę, przekształcając się w idealnie skonfigurowaną maszynę do wygrywania.

Światowe Grand Prix

Disney Pixars CARS 2 - Filmclip Sebastian Schnell00:42

Disney Pixars CARS 2 - Filmclip Sebastian Schnell

Rozmowa Schnella i Gorvette’y z McQueenem podczas wystawy w Tokio (wersja niemiecka).

W 2011 roku wziął udział w Światowym Grand Prix. Podczas pierwszego wyścigu w japońskim Tokio startował z 3. miejsca. W drugiej połowie wyścigu Trupy zaatakowały go promieniem Nie-działa. Podczas wyścigu we włoskiej Porto Corsie wziął udział w karambolu w końcowym etapie wyścigu spowodowanym przez atakiem Trupów skierowanego w Turbinhe i Spydera.

Wziął udział także w wyścigu w angielskim Londynie i amerykańskiej Chłodnicy Górskiej.

Model

Schnell jest prototypem wyścigowym wzorowanym na samochodzie AMG-Mercedes DTM C-Class.

Ciekawostki

Cytaty

  • Jeszcze nie ruszyłem, a już wygrałem.
    • The competition will be no competition. (ang.)
    • Alternatywne tłumaczenie: Zawody nie będą rywalizacją.
    • Źródło: gra Auta 2
    • Opis: podczas wybierania go w liście postaci CHROME’u

Lokowania

Filmy

Gry

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki