FANDOM

300px-Chick Hicks
Marek Marucha
Ogólne Informacje
Zawód

Rajdowiec

Numer Startowy

86

Miejsce Zamieszkania

USA

Narodowość

Amerykanin

Przydomki

Grzmot

Znajomości
Przyjaciele

Szef ekipy Marka Maruchy
Bysior Bukowski
Student Marka Maruchy
VIN
Ekipa 86

Wrogowie

Zygzak McQueen
Pan Król
Wójt Hudson

Wygląd
Kolor Oczu

Brązowe

Kolor Lakieru

Zielony z naklejkami

Dubbing
Polski Dubbing

Adam Ferency

Amerykański Dubbing

Michael Keaton

Marek Marucha (ang.Chick Hicks) jest jednym z czołowych uczestnikiem wyścigów Piston Cup. Główny rywal Zygzaka McQueena i antagonista filmu Auta. Spowodował wypadek Pana Króla. Marzy o tym, żeby zostać twarzą Dinoco. Wygrał Złoty Tłok w 2005 roku. Jego sponsorem jest HtB.

Auta

W sezonie 2005 Marucha był jednym z trzech kandydatów do zdobycia Złotego Tłoka, ale wsród tej trójki miał najmniejsze szansę na zdobycie go. On, Pan Król i Zygzak McQueen przed ostatnią rundą mają taką samą liczbę punktów w tabeli a mianowicie 5013, dlatego wszystko miało się rozstrzygnąć w ostatnim finałowym wyścigu.

Podczas finałowego wyścig, Marucha spowodował karambol.  Jednak jego największy rywale w wyścigu zdołali go uniknąć. w

Rywal Maruhy - Zygzak McQueena nie zjechł do boksu i dzięki, temu Zygzak zyskał znaczną przewagę. Tymczasem Ekipa Maruchy nie spisała się zbyt szybkim czasie, przez co na Marek stracił cenny czas na przebicie się na na trzecie miejsce za Zygzaka McQueena i Pana Króla.

Na ostatnim okrążeniu mającemu ogromną przewagę Zygzakowi pękają opony. Goniący go Marek i Król zrównują się na ostatniej prostej. W końcu dochodzi do tego, że wszyscy trzej mijają metę jednocześnie. Aby rozstrzygnąć kwestie mistrzostwa władze Piston Cup organizują dogrywkowy wyścig na Los Angeles International Speedway.

Przez większość wyścigu jechał na drugim miejscu walcząc z Panem Królem. Na ostatnim okrążeniu walka bardzo się wyrównała. W końcu McQueen wyprzedził obu rywali. Zdenerwowany Marucha przegraną wyścigu na ostatnim okrążeniu uderzył w Pana Króla, który wypadł z toru, przekoziołkował parę razy i zatrzymał się na trawie. Zygzak widząc to zahamował tuż przed metą i doholował do niej dawnego mistrza. Marucha wykorzystał to i w ten sposób wygrał wyścig oraz zdobył trofeum. Nikt jednak nie cieszył się z wygranej Maruchy w wyścigu.

==Auta (gra)==

W kolejnym sezonie Marek większość wyścigów kończył na drugim lub trzecim miejscu. Zaowocowało to drugim miejscem na koniec sezonu, za Zygzakiem McQueenem.

Auta 2 (gra)

Marek Marucha w tej grze jest dostępny jedynie w wersji do pobrania.

30-08-2012 116

Auta 3

Marek Marucha zakończył karierę kierowcy wyścigowego. Przez całą karierę udało mu się wygrać 1 Złoty Tłok w sezonie 2005.

Na sportowej emeryturze Marucha prowadził własne show. Głównym tematem w jego programie było komentowanie postępów Zygzaka McQueena.

Ciekawostki

  • Jest Shysterem Cremlin (Buick Regal Grand National) z 1980 roku.
  • Jego Stalinowsowąsa maska jest prawdopodobnie sparodiowaną maską limuzyn lat 80-tych.
  • Jego numer startowy to 86.
  • Przez wiele lat kończył mistrzostwa na drugim miejscu.
    Buick

    1980 Buick Regal. - protoplast Marka Maruchy

  • W zwiastunie do trzeciej części można zauważyć zielone auto, które jest uważane przez niktórych za Marka Maruchę.

Cytaty

  • "Chcecie wiedzieć co będzie? Ja wam powiem co będzie! Z całą pewnością na stówę, będę ja!!!"
  • "Ej, chłopaki coś tu strasznie ciasno, wiecie czemu? Bo mam tłok!!!"

Galeria

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Marek Marucha

  • Marek Marucha w Auta 3?

    9 wiadomości
    • Smoke dipper evrydey napisał(-a):teraz to już wiadomo że się pojawi, bo jest już zabawka i scena jak Mcqueen patrzy na ekran a w nim Maruc...
    • Marucha na pewno będzie. Na pewno jako trener. Nie wiem czy jako Storma. Gdyby Jackson nie miał trenera to bym się nie zdziwił. Poruszę t...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki