FANDOM

Zygzak McQueen: Takie pierdzikółko? Co jest Maniek pamiętaj dokąd jedziesz, daj trochę do pieca!
Maniek: Tak szefie ale ja tu zaraz zjeżdżam, muszę sobie chwilę odsapnąć.—  Zygzak McQueen i Maniek, o postępie na Tir Stopie
Liroj Korecki (ang. Leroy Traffik) - podróżujący minivan.

BiografiaEdytuj

Na pewno każdy z was miał kiedyś taki pechowy dzień, kiedy złapał gumę, pomylił zjazd z autostrady i musiał jechać całe mile aż do następnego, a potem ciągnął się na resztkach paliwa do najbliższej stacji. A kiedy jeszcze w dodatku wiózł na plecach materac, to wszystko jasne. Opis pasuje jak ulał do Liroja Koreckiego!

I na pewno każdy z was miał kiedyś jeden z tych dni, w których można wcześnie i to w piękny dzień, wybrać się na przejażdżkę szczególnie donikąd i odkryć wspaniałe miasteczko, można poznać wielu nowych przyjaciół i dostać fajną nową parę opon zimowych na swój wielki wyjazd na narty, no i kiedy masz gokarty wokół materaca na głowie? Opis pasuje jak ulał do Liroja Koreckiego!

AutaEdytuj

W filmie Auta po raz pierwszy widzimy go kiedy wymija Manika na Autostradzie międzystanowej nr 40. Zygzak McQueen po zobaczeniu że Liroja z awarią koła wyprzedza jego transportera odbywa rozmowę z Manikiem czyli jego tirem o postoju na Tir Stopie. Mimo że Zygzak McQueen nie pozwala Manikowi na postój Liroj zjeżdża na postój, z rzuca z siebie materac i idzie spać.

Na koniec filmu widzimy go jak szczęśliwy wyjeżdża z Casa Della Gumma z nowymi zimowymi oponami.

ModelEdytuj

Według Car Finder, Liroj jest pojazdem wymyślony na potrzeby filmu auta o nazwie 1992 Hamlet Alegalant 1200.

Liroj posiada dwie tablice rejestracyjne. Gdy jeszcze miał awarie opony jego numer rejestracyjny to "874LTK" podczas gdy już zmienił opony na zimowe miał "E52-47".

WyglądEdytuj

Lakier Liroja Koreckiego jest szaro-pórpurowy z czarnymi lusterkami, klamkami i wykończeniami. Na dachu ma przywiązany duży, biały materac. Poczętkowo jego opony są czarne a kołpaki szare z czego jedno z czterech kół jest mniejsze od reszty, co szare jego tylne prawe koło jest mniejsze od innych innych. Potem kupuje cztery opony zimowe z chromowanymi obręczami w Casa Della Gumma. Co ciekawe ma dwa kolory oczu, ciekawe tylko który jest prawdziwy a który to kontakty. Kiedy ma opony uliczne ma niebieskie oczy a kiedy zimowe jego oczy są zielone.

CiekawostkiEdytuj

  • Co ciekawe ma dwa kolory oczu, ciekawe tylko który jest prawdziwy a który to kontakty. Kiedy ma opony uliczne ma niebieskie oczy a kiedy zimowe jego oczy są zielone.

WystąpiłEdytuj

FilmyEdytuj

Modele ZabawekEdytuj

GaleriaEdytuj

Obrazki PromocyjneEdytuj

ScenyEdytuj

AutaEdytuj

InneEdytuj

ZabawkiEdytuj