FANDOM

300px-Lewis hamilton
Lewis Hamilton
Ogólne Informacje
Zawód

Rajdowiec

Miejsce Zamieszkania

Wielka Brytania, Anglia

Narodowość

Anglik Grenadyjskiego pochodenia

Znajomości
Przyjaciele

Zygzak McQueen, Jeff Golden, Zastępcy Jeffa

Wrogowie

Trzy Cytryny

Wygląd
Kolor Oczu

Brązowy

Kolor Lakieru

Czarny, Żółte paski

Lewis Hamilton - Rajdowiec pochodzący z Wielkiej Brytanii. Najlepszy przyjaciel Jeffa Gorvette.

Biografia

Lewis Hamilton, sławny i szybki mistrz kierownicy, od dzieciństwa wykazywał się niezwykłą determinacją. W wieku 10 lat chodził do szkoły, miał lekcje karate oraz wygrywał brytyjskie mistrzostwa gokartowe. Obecnie ten Brytyjczyk wykazuje się imponującą etyką pracy, pewnością siebie i wspaniałym zachowaniem na torach wyścigowych. Jego kolory to metaliczna czerń i żółć. Lewisa ozdobione jest także flagą Grenady - kraju, z którego jego przodkowie przybyli do Wielkiej Brytanii w latach 50. Umiejętności techniczne, naturalna szybkość oraz towarzysząca mu filozofia karate, tworzą z Lewisa groźnego rywala.

Auta 2

Zajął w Światowym Grand Prix piąte miejsce. Startuję z numerem 2. Reprezentuje Wielką brytanie i Grenadę. On i Jeff spotkali się Zygzakiem. Wraz ze swoim kolegom Jeffem uniknęli wypadku w Porto Corsa.

Auta 2 (gra)

Lewis pojawił się w tej grze, ale tylko na konsoli PSP. Jest on tam postacią grywalną.

Model

Jest to McLaren MP4-12C, produkowany od 2011 w Anglii. Jego moc to 600 KM i jego prędkość maksymalna może osiągnąć 331 km/h.

Wygląd

Jest czarny z żółtym paskiem

Kolory

Ciekawostki

  • Istnieje sportowiec który nazywa się Lewis Hamilton; Również z Anglii, który jeździ w Formule F1.
  • Jego Flaga jest w połowie flagą Wielkiej Brytanii a w połowie flagą Grenady.
  • W filmie Samoloty taki lakier ma też Hammer.

Galeria

Zabawki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki