FANDOM

Lewis Hamilton - Rajdowiec pochodzący z Wielkiej Brytanii. Najlepszy przyjaciel Jeffa Gorvette.

BiografiaEdytuj

Lewis Hamilton, sławny i szybki mistrz kierownicy, od dzieciństwa wykazywał się niezwykłą determinacją. W wieku 10 lat chodził do szkoły, miał lekcje karate oraz wygrywał brytyjskie mistrzostwa gokartowe. Obecnie ten Brytyjczyk wykazuje się imponującą etyką pracy, pewnością siebie i wspaniałym zachowaniem na torach wyścigowych. Jego kolory to metaliczna czerń i żółć. Lewisa ozdobione jest także flagą Grenady - kraju, z którego jego przodkowie przybyli do Wielkiej Brytanii w latach 50. Umiejętności techniczne, naturalna szybkość oraz towarzysząca mu filozofia karate, tworzą z Lewisa groźnego rywala.

Auta 2Edytuj

Zajął w Światowym Grand Prix piąte miejsce. Startuję z numerem 2. Reprezentuje Wielką brytanie i Grenadę. On i Jeff spotkali się Zygzakiem. Wraz ze swoim kolegą Jeffem uniknęli wypadku w Porto Corsa.

Auta 2 (gra)Edytuj

Lewis pojawił się w tej grze, ale tylko na konsoli PSP. Jest on tam postacią grywalną.

ModelEdytuj

Jest to McLaren MP4-12C, produkowany od 2011 w Anglii. Jego moc to 600 KM i jego prędkość maksymalna może osiągnąć 331 km/h.

WyglądEdytuj

Jest czarny z żółtym paskiem

KoloryEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Istnieje sportowiec który nazywa się Lewis Hamilton; Również z Anglii, który jeździ w Formule F1.
  • Jego Flaga jest w połowie flagą Wielkiej Brytanii a w połowie flagą Grenady.
  • W filmie Samoloty taki lakier ma też Hammer.

GaleriaEdytuj

ZabawkiEdytuj