FANDOM

Ta strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: RobertRS

W celu zapobiegnięcia wojnom edycyjnym, proszę o nieedytowanie tego artykułu póki nie usunę tego komunikatu. Z góry dziękuję. Oczywiście można edytować błędy interpunkcyjne i ortograficzne (jeśli takie występują).

Prince wheeliam.png
Książe Wheeliam
Ogólne Informacje
Narodowość

Anglik

Książe Wheeliam - następca tronu Wielkiej Brytani. Wnuk Jej Królewskiej Wysokości.

Biografia

Angielski następca tronu książę Wheeliam jest zapalonym kibicem wyścigów samochodowych. Był zachwycony, kiedy dowiedział się, że finał Światowego Grand Prix odbędzie się w Londynie. Zgodnie z nakazem etykiety, siedząc w loży u boku Jej Królewskiej Wysokości - własnej babci, musiał zachować dystyngowany spokój. W duchu gorąco kibicował swoim ziomkom - Lewisowi Hamiltonowi i Nigelowi Spyderowi.

Auta 2

W filmie Auta 2 Książę Wheeliam przebywał w loży na 3 etapie Światowyego Grand Prix. W pewnym momencie filmu Złomek wraz z Zygzakiem McQueenem pojawia się by zdemaskować Barona Smardz-Rychłego. Gdy okazuje się że Wheeliam proponuje by uciekać. Jego babcia jednak ona mówi by chwile zostali bo zaciekawiły ją wydarzenia. Dopiero jeden ze ochroniarzy ich ewakuuje.

Auta Od A Do Z

W książce Auta Od A Do Z pojawia się jego opis, zdjęcie i fikcyjny model na stronie 59 na górze.

Cytaty

  • Książe Wheeliam: Cóż to za groteskowa farsa, oddalmy się lepiej babciu.

Galeria

Obrazy promocyjne

Sceny

Zabawki

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Książe Wheeliam

Więcej z Fandomu

Losowa wiki