FANDOM

Kolya Ivanov[1]rosyjski samolot wyścigowy. W 2013 roku wziął udział w Locie wokół globu. Pochodzi z Syberii.

W 2015 roku odwiedził Kadłubacówkę w Turbockim Parku Narodowym.

Opis fizyczny Edytuj

Kolya jest samolotem wyścigowym Zivko Edge 540.

Ma biały lakier z czarną maską. Posiada niebieskie skrzydła z białymi łukami. Z tyłu ma pomarańczowy pasek który ciągnie się od końca skrzydeł do statecznika na którym jest numer 19. Ma niebieskie oczy.

Biografie Edytuj

  • Kolya Ivanov rozpoczął trenowanie do kariery wyścigowej, w najzimniejszych częściach syberyjskiej tundry. Często spogląda w dół na swoich przeciwników, ale to nie dlatego, że jest snobem. Jako zawodnik latający na wysokim pułapie, Kolya fruwa tylko powyżej 60 000 stóp. I z maksymalną prędkością której jeszcze nie odtajniono, co czyni z pewnością z niego trudnego przeciwnika do pokonania.
    • In the coldest parts of the Siberian tundra, Kolya Ivanov started training for a career in racing. He often looks down on his competitors, but not because he's a snob. As a high-altitude racer, Kolya flies just above 60,000 feet. And with a maximum speed that has yet to even be declassified, he is most certainly a tough competitor to beat.
    • źródło: Meet the Planes

Lokowania Edytuj

Filmy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Numer startowy 19 posiadają takżę: Daniel Swervez i Bobby Świst.
  • Jego imię to angielska kalka z języka rosyjskiego. Oryginalny zapis cyrylicą to Коля Иванов (trb.: Kolja Iwanow).

Odwzorowania Edytuj

Galeria Edytuj

Uwagi Edytuj

  1. Popularną, nieoficjalną nazwą dla Ivanova jest Andor B. co miało podstawy w braku potwierdzonego jego imienia po premierze filmu Samoloty i znalezieniem w scenerii niedopasowanego imienia.

Linki zewnętrzne Edytuj