FANDOM

CalWeathers
Karol Wydechło
Cal Weathers
Informacje podstawowe
Płeć

mężczyzna

Zawód

kierowca wyścigowy

Miejsce zamieszkania

Stany Zjednoczone.svg Stany Zjednoczone

Narodowość

amerykańska

Model pojazdu

Capitol Motors Mark II

Zawody wyścigowe
Zawody wyścigowe

zawody o Złoty Tłok

Sponsor

Dinoco

Numer startowy

42

Poza serią
Pierwsze pojawienie

Auta 3

Oryginalny odtwórca

Kyle Petty

Polski odtwórca

Grzegorz Damięcki

Karol Wydechło (ang.: Cal Weathers) – amerykański samochód wyścigowy. Uczestnik zawodów o Złoty Tłok sponsorowany przez Dinoco startujący z numerem 42.

Życiorys

McQueenSwiftWeathers

Wydechło podczas wyścigu.

Karol dorastał na torach wyścigowych oglądając wyścigi swojego wujka Stripa Zawieruchy. Po jego przejściu na emeryturę, Karol zajął jego miejsce w drużynie Dinoco, przejmując jego numer startowy, 42.
McQueenSwiftWeathersSpeak

McQueen, Świst i Wydechło po wygranej Sztorma.

Brał udział w sezonie 2017 podczas którego zajmował miejsca w pierwszej trójce. Rywalizował wtedy ze swoimi przyjaciółmi: Zygzakiem McQueenem i Bobbym Świstem. Podczas zawodów często nawzajem robili sobie kawały. Po wygranej Karola na torze Rocker Arms International, Guido na prośbę McQueena, napompował mu za mocno opony i podrzucił do bagażnika balony na podobieństwo Zygzaka. Cały żart odbył się podczas nagrania wywiadu do RSNu.

Szybko po pojawieniu się zawodników nowej fali, Wydechło postanowił zrezygnować. Pomimo jego sukcesów jego szef, Tex Dinoco nie uważał go za dobry talent do ścigania.

Opis fizyczny

Karol jest samochodem sportowym Capitol Motors Mark II. Ma opony firmy Lightyear.

Posiada jasnoniebieski lakier z fioletowymi pasami od dołu podążającymi od przednich kół do tyłu oraz z dachem i bagażnikiem w tym kolorze. Po bokach ma naklejki z logami wyścigu o Złoty Tłok oraz firm: Vitoline, Re-Volting, RPM, Nitroade, Octane Gain i Clutch Aid a za nimi, na drzwiach ma umieszczony biały numer 42 z czarną obwódką i cieniem. Na tylnim błotniku i z tyłu ma napis z nazwą swojego sponsora. Na masce ma umieszczone logo Dinoco. Na przednich błotnikach nad oponami ma logo Lightyearu. Z przodu ma naklejki na wzór lamp i klatki wentylacyjnej. Swój numer ma także pod naklejką prawej lampy oraz na dachy. Posiada niebieskie kołpaki. Ma brązowe oczy.

Biografie

  • Wydechło dorastał na torze oglądając swojego wujka, Stripa „Pana Króla” Zawieruchę póki z tym nie zerwał. Weteran wyścigów zakończył karierę, by zrobić miejsce dla nowej fali zawodników
    • Weathers grew up around the track watching his uncle, Strip "The King" Weathers, tear it up. The veteran racer finds himself taking a step back to make room for the next generation on the track. (ang.)
    • źródło: artykuł Cars 3 gears up for season-long ride with NASCAR na stronie Nascar.com
  • Dorastając na torze, było naturalnym, że Karol Wydechło będzie aspirował do zostania zawodnikiem wyścigowym. Ale wiedział, żę jeśli będzie jeździł tak jak jego wujek, Strip „Pan Król” Zawierucha, będzie miał wielkie opony do założenia. Jeżdżąc pod numerem 42 w słynnym, niebieskim lakierze Dinoco, Karol jest bardziej znany ze swojego koleżeńswa w kierunku innych zawodników, niż wielkich zwycięstw.
    • Growing up around the track, it was natural for Cal Weathers to aspire to be a racer. But he knew that if he was going to be anything like his uncle Strip "The King" Weathers, he had big tires to fill. Racing under number 42 in the familiar Dinoco blue, Cal is even better known for his easy camaraderie with other racers than his big wins. (ang.)
    • źródło: Poznaj auta

Lokowania

Filmy

Odwzorowania

Cytaty

  • Ta. To jeden z tych nowych.
    • Yeah. He's one of the rookies. (ang.)
    • źródło: Auta 3

Galeria

Linki zewnętrzne