FANDOM

300px-ColinCowling-Planes
Karol Kozka
Colin Cowling
Informacje podstawowe
Zawód

kamerzysta i komentator RSNu.

Miejsce zamieszkania

Stany Zjednoczone.svg Stany Zjednoczone

Narodowość

amerykańska

Model pojazdu

Aaron Fullogas

Numer lotu

PAS1

Poza serią
Pierwsze pojawienie

Samoloty

Oryginalny odtwórca

Colin Cowherd

Polski odtwórca

Tomasz Zimoch

Karol „Zimoch” Kozak (ang.: Colin Cowling) – amerykański sterowiec; komentator RSNu.

Życiorys

Kozak uczęszczał do do prestiżowej Szkoły Nadawczej Zeppelina i zaczynał swoją karierę jako komentator play-by-play w wyścigach balonowych nad wybrzeżem Pacyfiku. Następnie podczas cotygodniowego pokazu Eye-In-The-Sky-In-Sports został dosiężony przez producentów TV Gnam.

W 2013 roku wraz z Brentem Mustangburgerem komentował rozpoczęcie zawodów lotniczych Lot wokół globu w Nowym Jorku. W późniejszym okresie był prowadzącym programu Wyścigi z gwiazdami.

Biografie

  • Uprzejmy sterowiec, Karol Kozak uczęszczał do prestiżowej Szkoły Nadawczej Zeppelina i zaczynał swoją karierę jako komentator play-by-play w wyścigach balonowych nad wybrzeżem Pacyfiku. Przełom nastąpił – jak twierdzi – gdy podczas cotygodniowego pokazu Eye-In-The-Sky-In-Sports został dostrzeżony przez producentów TV Gnam.
    • Affable blimp Colin Cowling attended the prestigious Zeppelin Broadcasting School and began his career as the play-by-play voice for the Pacific Coast Balloon Races. He got his big break — so to speak — when his Eye-In-The-Sky-In-Sports weekly recap show was noticed by producers of Racing Sports Network. (ang.)
    • Meet the Planes

Opis fizyczny

Karol jest sterowcem Aaron Fullogas. Jest szaro-czarny z czerwonymi, chudymi pasami dookoła. Z boku ma czerwone logo TV Gnam (ang.: RSN).

Ciekawostki

Lokowania

Filmy

Gry

Galeria