FANDOM

Karol „Zimoch” Kozak (ang.: Colin Cowling) – amerykański sterowiec; komentator RSNu.

Życiorys Edytuj

Kozak uczęszczał do do prestiżowej Szkoły Nadawczej Zeppelina i zaczynał swoją karierę jako komentator play-by-play w wyścigach balonowych nad wybrzeżem Pacyfiku. Następnie podczas cotygodniowego pokazu Eye-In-The-Sky-In-Sports został dosiężony przez producentów TV Gnam.

W 2013 roku wraz z Brentem Mustangburgerem komentował rozpoczęcie zawodów lotniczych Lot wokół globu w Nowym Jorku. W późniejszym okresie był prowadzącym programu Wyścigi z gwiazdami.

Biografie Edytuj

  • Uprzejmy sterowiec, Karol Kozak uczęszczał do prestiżowej Szkoły Nadawczej Zeppelina i zaczynał swoją karierę jako komentator play-by-play w wyścigach balonowych nad wybrzeżem Pacyfiku. Przełom nastąpił – jak twierdzi – gdy podczas cotygodniowego pokazu Eye-In-The-Sky-In-Sports został dostrzeżony przez producentów TV Gnam.
    • Affable blimp Colin Cowling attended the prestigious Zeppelin Broadcasting School and began his career as the play-by-play voice for the Pacific Coast Balloon Races. He got his big break — so to speak — when his Eye-In-The-Sky-In-Sports weekly recap show was noticed by producers of Racing Sports Network. (ang.)
    • Meet the Planes

Opis fizyczny Edytuj

Karol jest sterowcem Aaron Fullogas. Jest szaro-czarny z czerwonymi, chudymi pasami dookoła. Z boku ma czerwone logo TV Gnam (ang.: RSN).

Ciekawostki Edytuj

Lokowania Edytuj

Filmy Edytuj

Gry Edytuj

Galeria Edytuj