FANDOM

Taco
Kaktus
Taco
Informacje podstawowe
Płeć

mężczyzna

Zawód

uczestnik wyścigów Stukniętej ósemki

Miejsce zamieszkania

Stany Zjednoczone.svg Stany Zjednoczone

Narodowość

amerykańska

Model pojazdu

Equaliser Mule, 1982

Zawody wyścigowe
Numer startowy

4

Poza serią
Pierwsze pojawienie

Auta 3

Kaktus (ang.: Taco) – amerykański samochód startujący w zawodach demolition derby Stuknięta ósemka z numerem 4.

Opis fizyczny

Kaktus to Equaliser Mule z 1982. Jest pick-upem z wieloma wgnieceniami, całym oklejony taśmą klejącą pomalowaną żółtą farbą. Po bokach ma namalowane przerywane, czerwone linie a na drzwiach czerwony okrąg z numerem 4, a na dachu zieloną cyfrę. Na kołach ma namalowane żółte linie. Posiada niebieskie oczy. Jego ciało jest zagięte na środku w kąt rozwarty. Z boku, na tyle ma czerwony napis WARD's Towing co. 555-0124.

Biografie

  • Najczęstsze pytanie do Kaktusa od jego fanów brzmi: „Jak dostałeś swoje imię?”. Kaktus był uwięziony pomiędzy dwoma innymi samochodami podczas wypadku i kiedy się wydostał, jego nowy kształt przypominał taco. Jego żona dodała trochę realistycznego malowania i tak narodziła się gwiazda.
    • The question Taco gets asked the most from his fans is this: “How did you get your name?”. Taco was sandwiched between two other cars in a wreck, and when he came to, his new shape resembled that of a taco. His wife added some realistic paint, and a star was born.
    • Poznaj auta

Lokowania

Filmy

Odwzorowania

Grafika