FANDOM

Jednym z czynników, który buduje sukces PIXAR Animation Studios jest zadziwiająca dbałość o szczegóły. Każdy element jest dopracowany do perfekcji. Doskonałym dowodem na to są Jaja Wielkanocne, czyli humorystyczne zagadki, które studio ukryło w swoich produkcjach.

A113

Teraz czas na tajemnicę "A113"... Czy niepokojąca ilość znaków "A113" nie dziwi Was podczas oglądania kolejnych produkcji? Co oznacza zagadkowa kombinacja? "A113" możemy zobaczyć wszędzie tam, gdzie przeciętny artysta musiałby wpisać wymyślony rząd cyfr... Czyżby pracownicy PIXAR byli tak leniwi, aby nie chciało im się wymyślać nowych kombinacji? Nie sądzę... Zatem co oznacza "A113"? Pierwszy raz tę kombinację w filmach umieścili graficy John Lasseter (o którym już wcześniej wspominałem) oraz Brad Bird. Od tego czasu zaczęła się ona pokazywać w kreskówkach "The Simpsons", w licznych produkcjach Disney'a oraz wszystkich filmach Pixara. "A113" jest numerem sali w Uniwersytecie CalArts w Kalifornii, gdzie uczyło się bardzo wielu pracowników Pixara. Sala była przeznaczona do nauki grafiki oraz animacji. Obecnie A113 pełni role studia dla pierwszorocznych studentów grafiki.

W filmie Auta i Auta 2

Inne Filmy

Tadek

Samochód Pizza Planet pojawił się po raz pierwszy w Toy Story. Co ciekawe, możemy go zobaczyć w każdej następnej produkcji Pixara oprócz Iniemamocnych.

W filmie Auta i Auta 2

Inne Filmy

Toy Story

W sadze Toy Story widać dużo postaci z filmu auta i na odwrót.

Saga Aut

Auta w Toy Story

Wall-e

Wall-e to główny bohater filmu o tym samym tytule. Przed premierą jego filmu pojawiał się w Auta, Toy Story, Iniemamocni,

Piłka

Piłka pojawia się w niektórych filmach. Jest uważana za jeden z symboli disneya.