FANDOM

Jackson Sztorm - samochód nowej generacji, który uczestniczy w zawodach o Złoty Tłok. Po swoim debiucie podczas sezonu wyścigów w 2017, Sztorm pokazał swój talent, jadąc z największą prędkością niż kiedykolwiek (210 mph). Wpływ na jego zdolności spowodował, że drużyny Złotego Tłoku zdecydowali się na zamianę starszych zawodników, na pojazdy tzw. "nowej fali". Sztorm wygrywał wielokrotnie podczas swojego debiutu, oraz pobił rekord na najszybsze okrążenie na torze we Florydzie, gdzie odbył się wyścig Florida 500. Jest on arogancki ze względu na jego sukces.

Wiedząc o tym, że jest on utalentowany i sukcesywny, Jackson ma duże ego i nie szanuje innych kierowców pyskując do nich. Jego największym rywalem był sam Zygzak McQueen, który odniósł porażkę, żeby być z nim na linii podczas wyścigu w Los Angeles. Po długiej przerwie McQueen powrócił, aby uczestniczyć w wyścigu Florida 500. Niespodziewanie zastąpiła go Cruz Ramirez, która dała korzyść Sztormowi. Pozwolił on wygrać jej wyścig, tak samo przegrywając go, natomiast Ramirez - tak. Jego numer startowy to 20.

Opis fizycznyEdytuj

Sztorm to samochód wyścigowy o bardzo aerodynamicznych kształtach. Karoseria Sztorma jest wykonana z czarnego połyskującego metalu, na bokach występuję również kolor niebieski.

BiografiaEdytuj

Jackson Sztorm jest wschodzącą gwiazdą Zawodów o Złoty Tłok w 2017 roku. Używający nowoczesnych technologii do jak najlepszego wykorzystania trasy podczas wyścigu. Jackson testujący nowoczesne symulatory wyścigów jest w stanie trenować bez potrzebny wyjazdu na prawdziwy tor. Umie prześcignąć nawet samego Zygzak McQueen.

LokowaniaEdytuj

Filmy:

Gry: