FANDOM

Hans jest właścicielem Hans' Pet Boutique.

BiografiaEdytuj

State FarmEdytuj

W 2011 State Farm handlowej, kiedy Złomek wpada na słup, słup wywala język oknie Hans' Pet Boutique i powoduje, że zwierzęta do ucieczki. Sara Safestreet pokazuje się i honks brzęk State Farm, to prawie tuzin State Farm Insurance Pitties pokazać się i posprzątać bałagan wykonany Złomek, naprawić okno i złapać wszystkie zwierzęta do Hansa.

Auta 2Edytuj

W Auta 2, jest on postrzegany przez jego spania kwiaciarnię w Tokio. Złomek spoty swój sklep, i prosi Liliana Lifting czy chciałaby kwiaty, które mówi się po prostu dalej. Po Złomek pozostawia Sean McMission wykorzystuje jeden z jego zmagają się haki powalić automat kwiatów i rozbić go, oszukać Hans i dwóch innych sklepikarzy do myślenia, że ​​Tyler Gremlin to zrobił i przenieść go, aby zapobiec mu przechwytywanie Złomek.

Odcinki SpecjalneEdytuj

Chłodnica Górska 500½Edytuj

W Chłodnica Górska 500½, Hans robi scenę w tłumie oglądania wyścigu Plusy Baja poprzez Chłodnica Górska.

ModelEdytuj

Hans jest Yugo GV (Zastava Koral), podobny do Viktora Hugo.

WyglądEdytuj

Hans jest w kolorze białym, z czarnym zderzak i czarnej kraty. Ma chromowane felgi.

WystąpiłEdytuj

FilmyEdytuj

Odcinki SpecjalneEdytuj

KrótkometrażówkiEdytuj

  • State Farm

CiekawostkiEdytuj

  • W 2011 State Farm prowadzi sklep ze zwierzętami ,a w auta 2 prowadzi kwiaciarnie.
  • Nie jest zamieszany w zbodnie cytryn , tak jak Olek.

GaleriaEdytuj

ScenyEdytuj