FANDOM

Hank halloween murphy
Hank "Halloween" Murphy
Ogólne Informacje
Zawód

Rajdowiec

Miejsce Zamieszkania

USA

Narodowość

Amerykanin

Znajomości
Przyjaciele

Złomek, Lola, Derek "Decals" Dobbs, Roman, Ogórek, Kamasz, Timothy "Timezone" Truecoat, Greta, Gienia

Wygląd
Kolor Oczu

Zielony

Kolor Lakieru

Pomarańczowy i Czarny

Hank "Halloween" Murphy to dawny mieszkaniec Chłodnicy Górskiej.

Biografia

Hank w młodości był bardzo problemowym nastolatkiem i miał burzliwą młodość. Brał po kryjomu udział w nielegalnych wyścigach ulicznych Kurzej Jazdy. Był on tam niezrównanym mistrzem oraz idolem swych kumpli, którzy także brali udział w tych wyścigach. Miał on jednak kłopoty z percepcją otoczenia. Nie wiedział, że inne samochody były coraz bliżej, myślał on natomiast, że były one coraz większe. W końcu zrezygnował z wyścigów i skończył dawne wygłupy, gdy stracił czujki krawężnika podczas jego ostatniego rajdu. Było to po prostu za blisko przeszkody.

Kilkanaście lat później zamieszkał w Chłodnicy Górskiej, lecz niedługo potem opuścił ją.

Wygląd

Hank posiada pomarańczowy kolor lakieru, prócz drzwi, które są pomalowane na czarno i pochromowanymi elementami. Wygląda podobnie jak Derek "Decals" Dobbs, a więc typowo dla samochodów luksusowych Stanów Zjednoczonych końca lat 50-tych. Podobnie jak te samochody ma on charakterystyczne "Płetwy".

Model

Jest to fikcyjny pojazd o nazwie Hollismobile Rumbler. Jest on oparty na 1958 Cadillac Coupe.

Na jego rejestracji z zabawki Diecast jest napisane "S962".

Wystąpił

Filmy

  • Auta

Odcinki Specjalne

Nie wystąpił.

Gry

Nie wystąpił.

Pozostałe

Nie wystąpił.

Zabawki

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki