FANDOM

GuidoCars3
Guido
Guido
Informacje podstawowe
Płeć

Mężczyzna

Zawód

Sprzedawca opon,
mechanik Cruz Ramirez (od 2018)

Miejsce zamieszkania

Santa Runina, Włochy (dawniej)
Chłodnica Górska, Stany Zjednoczone (obecnie)

Narodowość

włoska

Poza serią
Pierwsze pojawienie

Auta

Oryginalny odtwórca

Guido Quaroni

Guido - włoski wózek widłowy, zamieszkujący w amerykańskim mieście Chłodnica Górska w, którym osiedlił  się w latach 60'. W owym mieście Guido wraz ze swoim kuzynem Luigim prowadzi sklep z oponami o nazwie Casa Della Gumma.

Od 2018 roku mechanik w ekipie 95 Cruz Ramirez - zawodniczki wyścigów o Złoty Tłok; wcześniej w latach 2005-2018 mechanik Zygzaka McQueena, któremu służył również w 2011 roku podczas Światowego Grand Prix.

Biografia

Guido został wyprodukowany i wychowany we włoskim mieście Santa Runina. Wówczas najlepszym przyjacielem Włocha stał się jego kuzyn - Luigi. Oboje podzielali wspólne zainteresowania takie jak samochody marki Ferrari oraz wspólne plany -  założenie sklepu z oponami oraz zostanie członkami ekipy znanego samochodu wyścigowego.

W latach 60' wraz z kuzynem wypłynął statkiem do Stanów Zjednoczonych w celu spełnienia wspólnych planów o założeniu sklepu z oponami. Dodatkowym pomysł do przyciągnięcia klientów było zbudowanie wieży z opon, stojącej obok sklepu.

Model

Jest on pojazdem wymyślonym na podstawie Jungheinrich EFG 110

Lokowania

Filmy:

Krótkometrażówki:

Gry:

Ciekawostki

  • Guido mimo długotrwałego mieszkania w Stanach Zjednoczonych potrafił nauczyć się jedynie zwrotu: "pit stop". Nadal używa włoskiego, a jego mowę na angielski tłumaczy Luigi.
  • W rzeczywistoście istnieje slangowy zwrot Guido", który oznacza Italo-Amerykanów zamieszkujących Stany Zjednoczone. Określenie to idalnie określa Włocha.
  • Aktor podkładający Guid'emu głos posiada to samo imię.

Galeria