FANDOM

RS50012 title card.jpg
The Radiator Springs 500½ (z ang. Chłodnica Górska 500½) - piętnasty Odcinek Specjalny i czwarty z serii Tales from Radiator Springs. Jego światowa premiera odbyła się w Stanach Zjednoczonych na Disney's app Disney Movies Anywhere w dniu 20 maja 2014 roku, a później na Disney Channel w dniu 1 sierpnia tego samego roku. Polska premiera odbyła się w dniu 23 lutego 2015 roku na kanale DisneyXD.

Fabuła

Chłodnicy Górskiej odbywa się święto „Stanley Days”, na cześć założyciela miasta Stasieńka, któego sobowtórem jest Zygzak McQueen. Złomek następnie spoty chmurę pyłu w odległości, która grupa zawodników Baja nie sped do miasta szukając McQueen, po wysłuchaniu był najszybszy wyścigowy na zachodzie. Złomek mówi im, że McQueen jest najszybszy na północ, południe, wschód i zachód. Sandy Dunes prosi o nazwie Złomek, która udzielaniem odpowiedzi Złomek, i Sandy pyta: "Co to jest 'Złomek'?" Następnie Złomek odpowiada: "Nic. Co do 'Złomek' z tobą?", Przed Rimshot Pitty rolkach do ramy uderzając jego bębny, który robi to za każdym razem Złomek mówi gra słów. Wkrótce potem zawodnicy Baja obrażać Stasieniek, co Gienia zły, i skłoniło Błyskawica wypowiedzieć, "Wygląda na to nasz napęd tylko spokojnie zamienił się w wyścigu."

Luigi i Guido następnie dać McQueen modyfikację off-road, a zawodnicy przygotowują się do rozpoczęcia wyścigu. Złomek informuje kierowców o ich przebiegu z serii bardzo szybkich i mylących kierunkach. Podczas gdy zawodnicy są przyspieszenie ich drogę, Złomek prowadzi resztę bandy wzdłuż na leniwe twardym, a ubiera się jak Stasieniek tak dopingować Gienia się. Zawodnicy przychodzą do dwóch kanionów z niektórych ciągników w pobliżu, które Złomek informuje im iść w lewo, ale skręcamy w prawo po coraz mylić z Złomek mówiąc, że skręca w lewo to w prawo, gdy miał na myśli, że jest poprawne. Jak inni mieszkańcy jechać nad wzgórzami, które były za kanionu na lewej stronie, zawodnicy przejść wyboistej ziemi z kamieni rozrzuconych wokół. Zawodnicy Baja zatrzymać na krawędzi urwiska, które Sandy mówi, że "Nie ma mowy, że Stasieniek facet Mogłem zrobić to!" McQueen, myśląc, że inni dali się, spada z klifu, a za nim inni zawodnicy przed Wszyscy przesuń w dół stromego wzgórza. Sally pyta Złomek, jak to jest na wzgórzach z powrotem w 1909 roku, które Złomek odpowiada, że ​​mieli wzloty i upadki.

Następnie zawodnicy jechać przez patch kaktus, coraz rannych z kilku części kaktusy przyklejonych do nich. Tymczasem Złomek i załoga cieszyć napęd na drodze mijając jeziora. Po ich otrzymaniu w Tail Light Caverns, Ramone cieszy świeci świateł tylnych na Lola, przed Złomek mówi "płynąć z prądem." Zawodnicy, w międzyczasie, przyszedł do innej jaskini, która Sandy myślał, że to tylne światła Caverns, aż McQueen zdaje sobie sprawę, za pomocą jego reflektory off-road, które tak naprawdę są rury wydechowe wewnątrz jaskini, które strzelać sadza na zawodników.

Kiedy Złomek i załoga są w Enchanted Forest, Ogórek pyta Złomek, jak daleko są, które Złomek odpowiada, że ​​nie są one z lasu jeszcze, aż kilka sekund później, a Złomek mówi: "OK, teraz jesteśmy "i Rimshot Pitty grzywka jego bębny ponownie.Załoga przyjechać z powrotem w mieście, i Rimshot Pitty grzywka jego perkusji po Złomek, wciąż w jego kostium Stasieniek, mówi, że jest "obok siebie", która jest statua Stanleya. Załoga to zastanawiam się, gdzie zawodnicy są (jak powinny być z powrotem teraz), których zawodnicy są objawione być utracone w ciemności w upiorny las zamiast Enchanted Forest, i się bać przez wielu trupów samochodów znajdujących się wokół nich. Jako zawodnicy przyspieszyć powrót do miasta, są upokorzony przez odwagę Stanley - nie mogą zrozumieć, jak samochód jak Stasieniek mógł wyjazd takiej zdradzieckiej drogi (nie wiedząc, że ich droga była zupełnie inna). Złomek pyta ich, czy jesteśmy zadowoleni z ich spokojnego dysk, który Sandy odpowiada, że ​​Stasieniek był "jeden trudny klient." McQueen to odpowiada, że ​​Stasieniek jest "najcięższych, najtrudniejszych samochód na zachodzie", jak duch pojawia się i mruga Stasieniek.

Wystąpili

Dubbing

Amerykański Dubbing

Ciekawostki

  • Jest to pierwszy Odcinek Specjalny w którym Zygzaka McQeena w wersji angielskiej gra Owen Wilson, a nie Keith Ferguson.
  • W lesie, w którym Zygzak McQueen i inni zawodnicy Wyścigu Stasieńka zgubili się występuje w usuniętej scenie z filmu Auta. W tej scenie, Zygzak McQueen wjechał tam poszukując autostrady jednaknatrafiłsię na stary cmentarz pełny trupów samochodów z porośniętymi roślinami, zmuszając go do paniki.
  • Słynny Krzyk Wilhelma słychać gdy zawodnicy spadają z klifu po wyboistym podłożu ze skał.
  • Jeden z trupów samochodów w lesie przypomina Wójt Hudson.

Galeria

Obrazki Promocyjne

Sceny

Koncepcja Sztuki

Filmy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki