FANDOM

Acer
Fred Carton
Acer
Informacje podstawowe
Płeć

mężczyzna

Zawód

poplecznik prof. Zündappa

Miejsce zamieszkania

Stany Zjednoczone Kenosha

Narodowość

amerykańska

Model pojazdu

AMC Gremlin X, 1975

Numer rejestracyjny

FSHBWL

Poza serią
Pierwsze pojawienie

Auta 2

Oryginalny odtwórca

Peter Jacobson

Polski odtwórca

Sławomir Pacek

Fred Carton (ang.: Acer) – poplecznik prof. Zündappa; członek organizacji przestępczej Trupy i rodziny Wyporożców. Wraz z Alem Scarpettą stanowi zespół.

Życiorys

Pochodzi z Kenoshy w stanie Wisconsin, w Stanach Zjednoczonych. W 2011 roku pracował na platformie wiertniczej Oil Rig dla prof. Zündappa jako ochroniarz i poplecznik w intrydze Trupów. Wykrył tam szpiega Lilanda Korbę. Później brał udział w pościgu Seana McMissiona. Następnie w Tokio wraz z Alem Scarpettą atakuje i porywa agenta Roda Spoilera do opuszczonego budynku gdzie ten zostaje zabity.

W trakcie trwania wyścigów Światowego Grand Prix wraz ze swoim współpracownikiem pod przykrywką kamerzysty za pomocą nie-działa niszczył silniki uczestników zawodów którzy zatankowali Olejzyne. Podczas pościgu i nieudanej próbie zabicia Zygzaka McQueena i Złomka został wraz z Cartonem wrzucony przez Liliane Lifting do pubu Ye Left Turn Inn który został przez nich zdemolowany a następnie pobity przez zdenerwowanych klientów.

Opis fizyczny

Fred jest AMC Gremlinem X z 1975 roku. Jego numer rejestracyjny to FSHBWL. Posiada koła Road Hug firmy Rack And Minion. Ma żółty lakier, srebrne zderzaki, kołpaki i lusterka oraz szare zderzaki. Ma brązowe oczy.

Lokowania

Filmy

Gry