FANDOM

Fred Carton (ang.: Acer) – poplecznik prof. Zündappa; członek organizacji przestępczej Trupy i rodziny Wyporożców. Wraz z Alem Scarpettą stanowi zespół.

Życiorys Edytuj

Pochodzi z Kenoshy w stanie Wisconsin, w Stanach Zjednoczonych. W 2011 roku pracował na platformie wiertniczej Oil Rig dla prof. Zündappa jako ochroniarz i poplecznik w intrydze Trupów. Wykrył tam szpiega Lilanda Korbę. Później brał udział w pościgu Seana McMissiona. Następnie w Tokio wraz z Alem Scarpettą atakuje i porywa agenta Roda Spoilera do opuszczonego budynku gdzie ten zostaje zabity.

W trakcie trwania wyścigów Światowego Grand Prix wraz ze swoim współpracownikiem pod przykrywką kamerzysty za pomocą nie-działa niszczył silniki uczestników zawodów którzy zatankowali Olejzyne. Podczas pościgu i nieudanej próbie zabicia Zygzaka McQueena i Złomka został wraz z Cartonem wrzucony przez Liliane Lifting do pubu Ye Left Turn Inn który został przez nich zdemolowany a następnie pobity przez zdenerwowanych klientów.

Opis fizyczny Edytuj

Fred jest AMC Gremlinem X z 1975 roku. Jego numer rejestracyjny to FSHBWL. Posiada koła Road Hug firmy Rack And Minion. Ma żółty lakier, srebrne zderzaki, kołpaki i lusterka oraz szare zderzaki. Ma brązowe oczy.

Lokowania Edytuj

Filmy Edytuj

Gry Edytuj