FANDOM

Fred.png
Fred
Ogólne Informacje
Płeć

Mężczyzna

Zawód

Członek fanklubu Zadoluks

Numer Rejestracyjny

FRED

Znajomości
Przyjaciele

Wiesiek Zadoluks,Czesio Zadoluks,Donna Pits,LR415,Zygzak McQueen,Złomek,Tommy Joe,Cletus,Judda,Lewis,Buford,Zeke

Wygląd
Kolor Oczu

Zielony

Kolor Lakieru

Brązowy.

Dubbing
Amerykański Dubbing

Andrew Stanton

Fred jest wielkim fanem wyścigów.

Biografia

Fred fantastyczny fan. Może inne auta mają bardziej lśniący lakier i mniej zdezelowane zderzaki, ale nikt nie ma takiego serca do kibicowania jak Fred! Aż trudno pojąć, jakim cudem, prowadzi swój wyścigowy blog, stronę internetową i współpracując z internetowym radiem, ma jeszcze czas na kibicowanie na torze!

Auta

W filmie Auta, Fred jest po raz pierwszy widziany w namiocie sponsora Zygzaka McQueena czyli Zadoluks na torze Południowy Motor Speedway. Spytał się swojego idola czy go pamięta bo prawdopodobniej już był na jego wyścigach a ten odpowiedział mu „cześć e... FRED” czytając jego imię z tablicy rejestracyjnej o czym Fred nie wiedział i nie wie do dziś. Ze szczęść został podekscytowany, przez co jego przedni zderzak upadł na ziemię do końca zlotu.

Sama sytuacja się z Mario Andretti na Los Angeles International Speedway, gdzie Mario powiedział, że jego imię, a on się jeszcze bardziej podekscytowany i szczęśliwie powiedział strażnik, "Mario Andretti zna moje imię!" po policja nie pozwoli mu się, bo nie mają przepustkę do garażu. Fred powiedział, że to było w porządku, bo znał go piorun. Pod koniec filmu, Fred widać skacze w górę iw dół w głównej drogi z Chłodnica Górska, z mnóstwem naklejek stickered na niego z Gienia Pamiątki z Chłodnicy Górskiej sklepu i jego zderzak spadł ponownie.

Auta: Mistrzostwa Złomka

W Auta: Mistrzostwa Złomka, po raz pierwszy pojawia się w filmiku na Radiator Springs Circuit, gdzie myślał Błyskawica miał mieć bieżnię. Dostał podekscytowany, kiedy piorun pamięta jego imienia. Potem dostaje podekscytowany ponownie, gdy zobaczył Wójt Hudson, który znał był Fantastyczny Hudson Hornet. Wtedy na końcu cutscence jego zderzak spadł. Następnie powiedział, że piorun będą wracać do niego po wyścigu. Fred konkuruje w pierwszym wyścigu w grze, z Zygzak i Wójt. Następnie, Fred był widziany we wszystkich wyścigach w Rzęchościg, jak również wszystkie poziomy od Ogórek za Frenzy paliwa.

Auta: Race-O-Rama

W grze Auta: Race-O-Rama, wciąż konkuruje w serii Rzęchościg. Pojawia się w niektórych poziomach Smash Up.

Model

Jest pojazdem zmyślonym o nazwie Stodgey Suaver LT.

Wygląd

Nie wiadomo jaki jest jego oryginalnym lakierem bo jest całkowicie pokryty rdzą.

Spekulacje i błędy

W komiksie Zaginiony tłumik wystąpuje Olek lecz wygląda wtedy jak Fred.

Wystąpił

Filmy

Gry

Ciekawostki

  • Fred i Ogórek są tylko dwa znaki w Auta, które mają tablice rejestracyjne z przodu.
  • Oryginalny odlewu Freda był zbyt duży, więc ponownie skalowane do mniejszych rozmiarów. Jednak mniejsza była uważana przez wielu za "na skali" na inne modele.
  • W niektórych sposobach, jest on podobny do Olak. Oboje są zardzewiałe, mają ściśle przypominający konstrukcję i są uważane za "cytryny".

Galeria

Sceny

Zabawki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki