FANDOM

Felek (ang.: “Studs” McGirdle) – amerykański kamerzysta RSNu.

Życiorys Edytuj

Felek pracował jako kamerzysta dla stacji telewizyjnej RSN. Jest znany ze swoich stalowych nerwów i stałej niezawodności oraz kręcenia materiału bez przejmowania się przeszkodami wokół. W 2005 kręcił wywiad z Markiem Maruchą o zaginięciu Zygzakiem McQueenem.

Opis fizyczny Edytuj

Felek jest Clebertem Animaticiem. Ma ciemnoszary lakier z czarnymi elementami w tym klatką wentylacyjną ze srebrnym obramowaniem i kołpakami. Na prawej przedniej stronie trzyma ciemnoszarą kamerę z czarnymi wykończeniami. Posiada szare oczy.

Biografie Edytuj

  • Felek jest stabilnym operatorem kamery stacji telewizyjnej RSN (Racing Sports Network). Jest znany ze swoich stalowych nerwów i stałej niezawodności. Czy na torze wyścigowym z samochodowym przyspieszeniem, czy w prasie z destrukcyjnymi reporterami, Felek będzie zawsze kręcił bez wahania.
    • “Studs” McGirdle is a steady cam operator for the RSN (Racing Sports Network) network. He's known for his steady nerves and solid reliability. Whether on the race track with cars speeding by or in the press pit with reporters smashing into him, "Studs" will always get the shot without wavering. (ang.)
    • źródło: Car Finder

Lokowania Edytuj

Filmy pełnometrażowe Edytuj

Odwzorowania Edytuj

Galeria Edytuj

Źródła Edytuj

Linki zewnętrzne Edytuj