FANDOM

Czy samochody dorastają? Prawdopodobnie można znaleźć na to pewne dowody.

Małe samochody przypominajcie dzieci

W filmach Auta i Auta 2 pojawiają się małe samochody, które przypuszczalnie mogą być dziećmi.

Koledra Wetarcick

Możemy ją zobaczyć na publiczności podczas finałowego wyścigu. Od innych aut wyróżnia się tym, że jest znacznie mniejsza od innych samochodów siedzących koło niej. Oprócz tego bawiła się modelem odrzutowca, gdyby było dorosłe to by się bawiło samolocikiem?

W komiksie Złomek Bohater kiedy Koledra weszła na tor, a do niej zbliżały się wyścigówki i myślano, że wyścigówki ją przejadą, ktoś z tłumu powiedział:O nie,biedna maleńka. Również zachowanie Kolendry nie przypomina tego jakby była dorosła, gdyż wiedziałaby by nie wjeżdżać na tor.

Fan Zygzaka w sklepie w Tokio.

W Autach 2 również mogli praw dobnie zobaczyć kolejne dziecko w Tokio sklepie zabawki Zygzaka McQueena. Również ten samochód jest znacznie mniejszy od innych. Dodatkowo bawi się w sklepie z zabawkami.

310px-Car kid.jpg

Gdyby było dorosłe to bawiło, by się w sklepie zabawkami?

Auta rodzące się w fabryce

W filmie Samoloty, Franz mówi "Ci którzy chcą osiągnąć więcej niż im dała fabrik" co by oznaczało że auta rodzą się w fabryce jako dzieci, niewykluczone że są tworzone części zamiennych rodziców. W filmie Auta w sądzie Chłodnicy Górskiej jest obraz z Fordami T wyjeżdżającymi z fabryki.

Inne

W El Złomero, kiedy publiczność uznała Złomka za zmarłego, można było usłyszeć dziecięcy płacz.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki