FANDOM

Lekarz
Doktor Dzwon
Dr. Damage
Informacje podstawowe
Płeć

mężczyzna

Zawód

uczestnik Stókniętej ósemki

Miejsce zamieszkania

Stany Zjednoczone Błotoryja

Narodowość

amerykańska

Model pojazdu

Silverliner Medi-cab, 1993

Numer identyfikacyjny
  • ambulansu: 0810
Zawody wyścigowe
Numer startowy

5

Poza serią
Pierwsze pojawienie

Auta 3

Doktor Dzwon (ang.: Dr. Damage) – amerykański ambulans startujący w wyścigach demolition derby Stuknięta ósemka z numerem 5.

Opis fizyczny

Doktor Dzwon jest ambulansem Silverliner Medi-cab z 1993 roku.

Ma biały lakier z dwoma pomarańczowymi pasami na dole biegnącymi po bokach i jednym na górze. Z przodu nad kabiną oraz z tyłu nad drzwiami ma zamontowaną długą, częściowo pobitą lampę sygnalizacyjno-ostrzegawczą z czerwoną obudową i świecącymi na biało żarówkami. Z przodu ma żółty zderzak wykonany z blachy oraz srebrne lusterka. Na masce ma fioletowy napis Ambulance (w tłum.: Ambulans) z domalowaną sprejem wielką literą r a nad nią symbol gwiazdy życia. Nad kabiną ma namalowany sprejem żółty napis Dr. Damage (Doktor Dzwon) na fioletowym tle. Boki ma pomalowane fioletowym sprejem z namalownymi żółtymi liniami pokazującymi odchylenia w EKG, cyfrę 5 oraz napis Rabmulance nad nimi. Obok nich jest namalowana podobizna nieprzytomnego samochodu. Z tylnich drzwi od dołu wystają szare łańcuchy. Na drzwiach ma namalowane swoje imię a one same mają wybite szyby zastąpione zabitymi srebrnymi prętami oraz są związane ze sobą łańcuchami. Z prawej strony, z przodu nad kabiną ma numer 0810. Na dachu ma gwiazdę życia oraz żółty numer 5. Na kołach ma namalowane żółte linie (pojedyncze z przodu i podwójne z tyłu). Zza kabiny wystają mu po obu stronach rury wydechowe. Ma pobijaną karoserie. Posiada zielone oczy.

W grach

Cars 3 driven to win dr damage by naruhinafanatic-dbcsi6h

Doktor Dzwon w garażu podczas wybierania postaci w grze Wysokie obroty.

W grze Wysokie obroty, Doktor Dzwon jest jedną z grywalnych postaci. Zostaje odblokowany po zdobyciu 70 punktów Skill Checks.

Biografie

  • Doktor Dzwon miażdży konkurencje z prędkością i zwinością pojazdu ratowniczego na sygnale. Zrobił karierę ścigając się do szpitela; teraz wysyła tam swoich przeciwników. On i Arvy regularnie startują w Stukniętej ósemce i mają tam własną bazę fanów.
    • Dr. Damage crushes the competition with the speed and agility of an emergency vehicle on high alert. He made a career of racing to the hospital; now he sends his challengers there. He and Arvy are Crazy Eight regulars and have a fan base of their own.
    • źródło: Poznaj auta

Lokowania

Filmy

Gry

Ciekawostki

Odwzorowania

Cytaty

  • Whee-doo! Whee-doo! Whee-doo! Whee-doo! Whee-doo!

Galeria

Linki zewnętrzne