FANDOM

Dfg.jpg
Disney Infinity jest grą zawierającą w sobie wiele motywów filmów Disney Pixar.

Auta 2

Ruszaj do Chłodnicy Górskiej, by pomóc Zygzakowi, Lilianie, Złomkowi i Luigiemu przygotować się do Międzynarodowego Wyścigu Pokoju w świecie Aut. Ale uważaj! Marek Marucha] chce rzucić im kłody pod koła. Dołącz do naszych bohaterów, by pokrzyżować Marusze.

Wystąpili

Postacie do grania
Imie Obrazek Postaci Zabawki Opis
Zygzak McQueen 100px-Lightning infinity.png Łańcuch holowniczy, Rozbijarka Do każdego zadania Zygzak McQueen rusza z prędkością błyskawicy. Kiedy przeskakuje kaniony, pędzi przez pustynię czy holuje inny samochód w świecie Aut, nic nie jest w stanie go spowolnić.
Zygzak McQueen (Limitowana Edycja) 185px-InfiniteSeries McQueen 2.png Łańcuch holowniczy, Rozbijarka Do każdego zadania Zygzak McQueen rusza z prędkością błyskawicy. Kiedy przeskakuje kaniony, pędzi przez pustynię czy holuje inny samochód w świecie Aut, nic nie jest w stanie go spowolnić.
Francesco 100px-Francesco infinity.jpg Karabin maszynowy, Rakieta Europejski mistrz wyścigowy Francesco uważa się za największy cud od czasu wynalezienia koła. Dzięki szybkiej jeździe i gadżetom włoski bolid jest głównym rywalem Zygzaka. Francesco może gnać po całym świecie Aut i jeszcze starczy mu mocy na popisową rundkę na koniec.
Liliana 100px-Holley infinity.png Karabin Maszynowy, Holowana Rampa Liliana Lifting jest równie bystra i inteligentna, co piękna. Wyćwiczyła się w jeździe po każdym terenie, więc weź ją na przejażdżkę, a najostrzejsze zakręty świata Aut będą wydawać się dziecinną igraszką.
Złomek 100px-TowMater.jpg Opony terenowe, Pozory mylą – Złomek jest trochę przyrdzewiały, ale pod maską nie brakuje mu mocy. A że jego przeznaczeniem jest holowanie, w świecie Aut jest jednym z najpomocniejszych pojazdów!

Reszta

  • Stasieniek (Pomnik)
  • Ziu Tagawita
  • Pan Król
  • Rotor Turbosky
  • Inni Turysici, ciężarówki i vany
  • Zwiewne Auto
  • Dziwig Budowlany
  • Szybkie Auto

Zabawki

Nazwa Obrazek Zabawki Opis
Łańcuch holowniczy Disney-infinity-lightning-mcqueen-chain-60ac5c953ea42d2fbcb41adf0c349019.png Ten dodatek daje mnóstwo frajdy. Zygzak może holować pojazdy, biorąc zakręty na najwyższych obrotach.
Rozbijarka Disney-infinity-lightning-mcqueen-towball-c84a95d635fcc226f60e3a7ce6d14249.png Połączenie superszybkiej jazdy z pędem ciężkiej żelaznej kuli to gwarancja samochodowej demolki.
Karabin maszynowy Disney-infinity-francesco-machinegun-76830fa721ad8303e0c40462d42cc1f7.png Kogo nie prześcignie, tego podziurawi. Na masce Francesco ten karabin maszynowy staje się superszybko reagującą bronią.
Rakieta Disney-infinity-francesco-missilelauncher-2e13c8184aa377811c35024cc9c3ba70.png Kiedy pędzisz po nawrotach jak szaleniec, możesz wystrzelić rakietę w kierunku przeszkody, przeciwnika lub jakiegoś budynku dla czystej frajdy.
Opony terenowe Disney-infinity-mater-monster-tires-85098c4f5d3042bfca92ffd8d48c1377.png Złomek ma zawsze na twarzy beztroski uśmieszek, ale z oponami terenowymi będzie wprost pożerał każdą drogę, na którą trafi.

Dyski Mocy

Najrozmaitsze moce związane z klasycznymi, jak również nowszymi postaciami Disneya. Aktualnie jest ich 20

Nazwa Obrazek Seria Numer Opis
Pancerz C.H.R.O.M.E. 100px-Chrome armor shield.png Seria 1 Dysk 3/20 Postać w grze ma szansę zdobycia tarczy chroniącej od obrażeń.

Figurki

Opakowania

Plakaty

Więcej z Fandomu

Losowa wiki