FANDOM

Re-volting
Davey Apex
Informacje podstawowe
Płeć

mężczyzna

Zawód

zawodnik wyścigowy

Miejsce zamieszkania

Stany Zjednoczone.svg Stany Zjednoczone

Narodowość

amerykański

Model pojazdu

Crown Celesta

Zawody wyścigowe
Zawody wyścigowe

zawody o Złoty Tłok

Sponsor

Re-Volting

Numer startowy

84

Poza serią
Pierwsze pojawienie

Auta

Davey Apex (rzadziej: Dave Alternators[1]) – amerykański samochód wyścigowy startujący z numerem 84 w zawodach o Złoty Tłok. Sponsorowany był przez firmę Re-Volting.

Życiorys

DaveyApexWreckCars

Apex podczas karambolu w sezonie 2005.

Podczas wyścigów Apex nigdy nie zajął wyższego miejsca niż 20.

Brał udział w finale sezonu 2005 na torze Motor Speedway of the South. Wziął udział w karambolu spowodowanego przez Marka Maruchę zderzając się z Kevinem Paligumą.

Opis fizyczny

Apex jest samochodem wyścigowym Crown Celesta. Posiada sportowe opony marki Lightyear.

Biografie

  • Davey Apex zawsze marzył o byciu profesjonalnym samochodem wyścigowym. Co prawda nigdy nie przekracza 20. lub 21. miejsca, ale to wciąż życie o którym zawsze marzył. Kocha wiwatujących fanów i pisk gumy na asfalcie. Jedynym elementem którego nie lubi jest część wyścigowa, najpewniej dla tego, że nigdy nie był wyżej niż 20. lub 21. miejsce. Najwidoczniej Davey nie został oznaczony przez naturę. Jeśli ktoś chce go wyprzedzić, on po prostu mu pozwala. Dlaczego mam być nieuprzejmy?
    • Davey Apex has always dreamed of being a professional race car. Sure he’s never come in higher than 20th or 21st, but it’s still the life he's always dreamed of. He loves the cheering fans and the squealing rubber on asphalt. The only part he doesn’t like is the racing part which is probably why he’s never come in higher than 20th or 21st place. See Davey’s just not competitive by nature. If someone wants to pass him, he lets them. I mean why be rude?
    • źródło: Car Finder

Lokowania

Filmy

Ciekawostki

  • Numer startowy 84 posiadają także: Bashman (wersja podstawowa gry Auta), Mac iCar i Riley (wersja na konsole X-Box 360 gry Auta).
  • Na niektórych opakowaniach modeli diecast był nazywany Re-Volting NO. 84.

Odwzorowania

Galeria

Uwagi

  1. Nazwa Dave Alternators została użyta na Pixarpedii i niektórych opakowaniach serii zabawek diecast z 2016 roku

Linki zewnętrzne