FANDOM

Davey Apex (rzadziej: Dave Alternators[1]) – amerykański samochód wyścigowy startujący z numerem 84 w zawodach o Złoty Tłok. Sponsorowany był przez firmę Re-Volting.

Życiorys Edytuj

DaveyApexWreckCars

Apex podczas karambolu w sezonie 2005.

Podczas wyścigów Apex nigdy nie zajął wyższego miejsca niż 20.

Brał udział w finale sezonu 2005 na Torze Południowym. Wziął udział w karambolu spowodowanego przez Marka Maruchę zderzając się z Kevinem Paligumą.

Opis fizyczny Edytuj

Apex jest samochodem wyścigowym Crown Celesta. Posiada sportowe opony marki Lightyear.

Biografie Edytuj

  • Davey Apex zawsze marzył o byciu profesjonalnym samochodem wyścigowym. Co prawda nigdy nie przekracza 20. lub 21. miejsca, ale to wciąż życie o którym zawsze marzył. Kocha wiwatujących fanów i pisk gumy na asfalcie. Jedynym elementem którego nie lubi jest część wyścigowa, najpewniej dla tego, że nigdy nie był wyżej niż 20. lub 21. miejsce. Najwidoczniej Davey nie został oznaczony przez naturę. Jeśli ktoś chce go wyprzedzić, on po prostu mu pozwala. Dlaczego mam być nieuprzejmy?
    • Davey Apex has always dreamed of being a professional race car. Sure he’s never come in higher than 20th or 21st, but it’s still the life he's always dreamed of. He loves the cheering fans and the squealing rubber on asphalt. The only part he doesn’t like is the racing part which is probably why he’s never come in higher than 20th or 21st place. See Davey’s just not competitive by nature. If someone wants to pass him, he lets them. I mean why be rude?
    • źródło: Car Finder

Lokowania Edytuj

Filmy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Numer startowy 84 posiadają także: Bashman (wersja podstawowa gry Auta), Mac iCar i Riley (wersja na konsole X-Box 360 gry Auta).
  • Na niektórych opakowaniach modeli diecast był nazywany Re-Volting NO. 84.

Odwzorowania Edytuj

Galeria Edytuj

Uwagi Edytuj

  1. Nazwa Dave Alternators została użyta na Pixarpedii i niektórych opakowaniach serii zabawek diecast z 2016 roku

Linki zewnętrzne Edytuj