FANDOM

Dale earnhardt, jr
Dale Earnhardt, Jr
Informacje podstawowe
Płeć

mężczyzna

Zawód

zawodnik wyścigowy, uczestnik

Miejsce zamieszkania

Stany Zjednoczone.svg Stany Zjednoczone

Narodowość

amerykańska

Pseudonimy

Junior
Dale Jr.

Zawody wyścigowe
Numer startowy

8

Poza serią
Oryginalny odtwórca

Ralph Dale Earnhardt, Jr.

Polski odtwórca

Krzysztof Szczerbiński

Dalelogo

Dale Earnhardt, Jr – amerykański samochód wyścigowy; biznesmen; uczestnik wyścigu o Złoty Tłok sponsorowany przez Budweiser. Startował pod numerem 8. Przedtem brał udział w wyścigu o Złoty Tłok Juniorów.

Biografia

Sława wyścigów, Dale Earnhardt, Jr nie marnował czasu dlatego zbierał zwycięstwa tworząc imponujący wynik wygranych zawodów o trofeum Złotego Tłoka Juniorów przez co zostaje uhonorowany wyróżnieniem Year honors w 2000 roku, a napęd i jego charyzma zaowocowały zdobyciem nawet zbyt wielu. Zdobył nagrodę The Piston Cup Most Popular Driver cztery nagrody lata z rzędu, ale kiedy to wszystko osiągnął powiedział że jest po prostu nieśmiałym facetem i że chce spokojnie spędzać czas z przyjaciółmi i rodziną.

Auta

W filmie Auta, Dale Earnhardt, Jr. po raz pierwszy jest widziany podczas wyścigu na stadionie Motor Speedway of the South, podczas wyścigu finałowego o Złoty Tłok sezonu 2005. Następnie był widziany podczas udzielenia wywiadu o zaginionym Zygzaku McQueenie jako jeden z jego konkurentów.

Przed rozpoczęciem wyścigu rozstrzygającego remis na torze Motor Speedway of the South finałowego wyścigu zawodów o trofeum Złotego Tłoka podjeżdża do Pana Króla życząc mu powodzenia w ostatnim wyścigu.

Na samym końcu filmu, Dale Earnhardt, Jr. jest widoczny podczas zwiedzania muzeum wyścigów w Chłodnicy Górskiej wraz z Panem Królem i jego żoną Lindą Zasłodką. Był pod wrażeniem liczby zwycięstw w jednym sezonie odniesionych przez „Fantastycznego Hudsona Horneta”.

Model

Według gry Car Finder Dale Earnhardt, Jr. jest pojazdem fikcyjnym o nazwie Axxelo Fission wzorowanym na 2006 NASCAR Chevrolet Monte Carlo SS i Honda S2000.

Wygląd

Dale jest pomalowany na czerwono, z białym numerem 8 umieszczonym na dachu i po bokach. Numer znajduje się na tle czarnego trójzębu. Na jego drzwiach i dachu widnieje logo jego sponsora Budweiser.

Nagrody

Dale Earnhardt, Jr. w 2000 roku został uhonorowany nagrodą Year honors. Został także wyróżniony nagrodą The Piston Cup Most Popular Driver dla najpopularniejszego zawodnika wyścigów o Złoty Tłok cztery lata z rzędu.

Ciekawostki

  • Dale Earnhardt, Jr. jest oparty na kierowcy NASCAR Dalelu Earnhardzie, Jr. Jego wygląd nawiązuje do schematu malowania i modelu samochodu prawdziwego kierowcy. "Prawdziwy" Dale ma także taki sam numer jak on.

Wystąpił

Filmy

Galeria

Sceny

Zabawki