FANDOM

Dale earnhardt, jr
Dale Earnhardt, Jr
Informacje podstawowe
Płeć

mężczyzna

Zawód

zawodnik wyścigowy, uczestnik

Miejsce zamieszkania

Stany Zjednoczone.svg Stany Zjednoczone

Narodowość

amerykańska

Numer startowy

8

Pseudonimy

Junior
Dale Jr.

Poza serią
Oryginalny odtwórca

Ralph Dale Earnhardt, Jr.

Polski odtwórca

Krzysztof Szczerbiński

Dalelogo

Dale Earnhardt, Jr – amerykański samochód wyścigowy; biznesmen; uczestnik wyścigu o Złoty Tłok sponsorowany przez Budweiser. Startował pod numerem 8. Przedtem brał udział w wyścigu o Złoty Tłok Juniorów.

Biografia

Sława wyścigów, Dale Earnhardt, Jr nie marnował czasu dlatego zbierał zwycięstwa tworząc imponujący wynik wygranych zawodów o trofeum Złotego Tłoka Juniorów przez co zostaje uhonorowany wyróżnieniem Year honors w 2000 roku, a napęd i jego charyzma zaowocowały zdobyciem nawet zbyt wielu. Zdobył nagrodę The Piston Cup Most Popular Driver cztery nagrody lata z rzędu, ale kiedy to wszystko osiągnął powiedział że jest po prostu nieśmiałym facetem i że chce spokojnie spędzać czas z przyjaciółmi i rodziną.

Auta

W filmie Auta, Dale Earnhardt, Jr. po raz pierwszy jest widziany podczas wyścigu na stadionie Motor Speedway of the South, podczas wyścigu finałowego o Złoty Tłok sezonu 2005. Następnie był widziany podczas udzielenia wywiadu o zaginionym Zygzaku McQueenie jako jeden z jego konkurentów.

Przed rozpoczęciem wyścigu rozstrzygającego remis na torze Motor Speedway of the South finałowego wyścigu zawodów o trofeum Złotego Tłoka podjeżdża do Pana Króla życząc mu powodzenia w ostatnim wyścigu.

Na samym końcu filmu, Dale Earnhardt, Jr. jest widoczny podczas zwiedzania muzeum wyścigów w Chłodnicy Górskiej wraz z Panem Królem i jego żoną Lindą Zasłodką. Był pod wrażeniem liczby zwycięstw w jednym sezonie odniesionych przez „Fantastycznego Hudsona Horneta”.

Model

Według gry Car Finder Dale Earnhardt, Jr. jest pojazdem fikcyjnym o nazwie Axxelo Fission wzorowanym na 2006 NASCAR Chevrolet Monte Carlo SS i Honda S2000.

Wygląd

Dale jest pomalowany na czerwono, z białym numerem 8 umieszczonym na dachu i po bokach. Numer znajduje się na tle czarnego trójzębu. Na jego drzwiach i dachu widnieje logo jego sponsora Budweiser.

Nagrody

Dale Earnhardt, Jr. w 2000 roku został uhonorowany nagrodą Year honors. Został także wyróżniony nagrodą The Piston Cup Most Popular Driver dla najpopularniejszego zawodnika wyścigów o Złoty Tłok cztery lata z rzędu.

Ciekawostki

  • Dale Earnhardt, Jr. jest oparty na kierowcy NASCAR Dalelu Earnhardzie, Jr. Jego wygląd nawiązuje do schematu malowania i modelu samochodu prawdziwego kierowcy. "Prawdziwy" Dale ma także taki sam numer jak on.

Wystąpił

Filmy

Galeria

Sceny

Zabawki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki