FANDOM

Daisu Tsashimijapoński kucharz sushi. Brat Edamame’ego Tsashimiego.. Mówi w języku japońskim.

Życiorys Edytuj

SushiChef

Daisu obsługujący Złomka.

W 2011 roku pracował w barze na imprezie przed rozpoczęciem Światowego Grand Prix. Złomek zamówił u Daisu zadużą dawkę wasabi myśląc, że to lody.

Opis fizyczny Edytuj

Tsashimi jest wózkiem widłowym Alza Tutto Forklift. Ma biały lakier z ciemnoszarymi obwódkami okien i ramionami. Na kabinie ma zawiązaną białą bandanę z różowymi wzorami. Ma brązowe oczy.

W grach Edytuj

30-08-2012 58a

Tsashimi w garażu, w grze Auta 2.

Daisu jest grywalną postacią w grze Auta 2 gdzie można by go odblokować trzeba osiągnąć poziom 6.

Statystyki Edytuj

  • Auta 2:
    • waga: lekka
    • prędkość: 95
    • moc: 5

Lokowania Edytuj

Filmy Edytuj

Gry Edytuj

Biografie Edytuj

  • Prosto z najbardziej elitarnych kuchni w Tokio przybywa Daisu Tsashimi. Wie, że jego przeznaczeniem jest kuchnia, ale było by nierozsądnie lekceważyć jego zdolności do ścigania się na torze. Nie pozwól by jego rozmiar cię zmylił.
    • From the most elite kitchens in Tokyo comes Daisu Tsashimi. He knows his way around a kitchen, but it would be unwise to question his ability on a race track. Don’t let his size fool you! (ang.)
    • źródło: gra Auta 2

Ciekawostki Edytuj

  • Jego nazwisko jest nawiązaniem do Daisuke’a Tsutsumiego, który podkładam mu głos i sashimi, japońskiego sposób serwowania surowego mięsa.

Odwzorowania Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Nie, nie, wasabi.
    • No, no, wasabi. (ang.)
    • źródło: Auta 2

Galeria Edytuj

Linki zewnętrzne Edytuj