FANDOM

Czarek Buła (ang.: Chuck Armstrong) – amerykański samochód wyścigowy startujący w zawodach o Złoty Tłok pod numerem 33 i sponsoringiem firmy Mood Springs.

Życiorys Edytuj

ChuckArmstrongCars11

Buła po wypadku.

Buła reaguje alergicznie na niektóre paliwa, w wyniku czego kicha. Ścigał się w zawody o Złoty Tłok|zawodach o Złoty Tłok sponsorowany przez firmę Mood Springs. Podczas jednego z wyścigu jego przypadłość spowodowała, że nikt nie chciał próbować go wyprzedzać. Brał udział finale sezonu 2005 na Torze Południowym gdzie podczas karambolu spowodowanego przez Marka Maruchę wypadł z toru i uległ poważnemu zniszczeniu przez co jego trener nie pozwolił mu na kontynuowanie wyścigu.

Opis fizyczny Edytuj

Buła jest samochodem wyścigowym Axxelo Fission opartym na samochodzie NASCAR Chevrolet Monte Carlo. Posiada sportowe opony marki Lightyear.

Ma ciemnoniebieski lakier z szarym pasem po bokach z białymi zakończeniami lecący od przodu z wokół kół, do tyłu rozszerzając się w tamtą stronę. Na masce, bokach i tyle ma logo swojego sponsora a na bokach i dachu ma numer 33. Z przodu ma czarną naklejkę imitującą klatkę wentylacyjną oraz imitacje lam z przodu i tyłu. Ma tam też przymocowany niebieski spoiler. Posiada niebieskie kołpaki. Ma szare oczy.

Biografie Edytuj

  • Czarek reaguje alergicznie na niektóre paliwa. Tak wówczas chrycha i kicha, że lepiej nie podjeżdżać do niego bliżej niż na dwa metry. Kiedy Buła zaczął się zawodowo ścigać, osiągając coraz to większe szybkości, problem jeszcze się nasilił. Doszło do tego, iż obawiano się o wyprzedzać. I tak dręcząca przypadłość zaczęła przynosić mu korzyści.
    • Chuck Armstrong has always had a slight allergy to certain fuels. As a result those fuels make it a little difficult for him to be within a five foot radius of them. Once he started racing professionally, not only did the problem not go away, it actually got worse at high speeds. It got so bad the other cars didn't want to pass him. Chuck hopes he's a good example of how a problem can be an asset. (ang.)
    • źródło: Car Finder

Lokowania Edytuj

Filmy pełnometrażowe Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Numer startowy posiadają także: Dud Throttleman, Ed Truncan, Banks (w wersji gry Auta na konsole X-Box 360) i McCoy (numer w podstawowej wersji gry Auta).
  • W grze Auta, został zastąpiony przez McCoya posiadającego numer 34 (33 w wersji na X-Boxa 360).
  • Jego zabawkowy model przypominał bardziej samochód Capitol Motors Verve XT.

Odwzorowania Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Nie zdejmuj mnie trenerze, nadal mogę się ścigać!
    • Don't take me out, Coach. I can still race! (ang.)
    • źródło: Auta
    • alternatywne tłumaczenie: Trener mnie nie zdejmuje. Czuję się świetnie.

Odtwórcy Edytuj

Odtwórca Wersja językowa Użyczenia głosu
Jess Harnell angielska Auta

Galeria Edytuj

Źródła Edytuj

Linki zewnętrzne Edytuj