FANDOM

Chuck Armstrong
Czarek Buła
Chuck Armstrong
Informacje podstawowe
Płeć

mężczyzna

Zawód

zawodnik wyścigowy; uczestnik wyścigu o Złoty Tłok sponsorowany przez firmę Mood Springs

Miejsce zamieszkania

Stany Zjednoczone.svg Stany Zjednoczone

Narodowość

amerykańska

Model pojazdu

Axxelo Fission

Zawody wyścigowe
Zawody wyścigowe

Wyścig o Złoty Tłok

Sponsor

Mood Springs

Numer startowy

33

Poza serią
Pierwsze pojawienie

Auta

Polski odtwórca

Jess Harnell

Czarek Buła (ang.: Chuck Armstrong) – amerykański samochód wyścigowy startujący w zawodach o Złoty Tłok pod numerem 33 i sponsoringiem firmy Mood Springs.

Życiorys

ChuckArmstrongCars11

Buła po wypadku.

Brał udział finale sezonu 2005 na Torze Południowym. Podczas karambolu spowodowanego przez Marka Maruchę wypadł z toru i uległ poważnemu zniszczeniu przez co jego trenera nie pozwolił mu na kontynuowanie wyścigu.

Opis fizyczny

Buła jest Axxelo Fissionem opartym na samochodzie NASCAR Chevrolet Monte Carlo. Posiada sportowe opony marki Lightyear.

Ma ciemnoniebieski lakier z szarym pasem po bokach z białymi zakończeniami lecący od przodu z wokół kół, do tyłu rozszerzając się w tamtą stronę. Na masce, bokach i tyle ma logo swojego sponsora a na bokach i dachu ma numer 33. Z przodu ma czarną naklejkę imitującą klatkę wentylacyjną oraz imitacje lam z przodu i tyłu. Ma tam też przymocowany niebieski spoiler. Posiada niebieskie kołpaki. Ma szare oczy.

Biografie

  • Czarek reaguje alergicznie na niektóre paliwa. Tak wówczas chrycha i kicha, że lepiej nie podjeżdżać do niego bliżej niż na dwa metry. Kiedy Bułą zaczął się zawodowo ścigać, osiągając coraz to większe szybkości, problem jeszcze się nasilił. Doszło do tego, iż obawiano się o wyprzedzać. I tak dręcząca przypadłość zaczęła przynosić mu korzyści.
    • Chuck Armstrong has always had a slight allergy to certain fuels. As a result those fuels make it a little difficult for him to be within a five foot radius of them. Once he started racing professionally, not only did the problem not go away, it actually got worse at high speeds. It got so bad the other cars didn't want to pass him. Chuck hopes he's a good example of how a problem can be an asset.
    • źródło: Car Finder

Lokowania

Filmy

Ciekawostki

  • Numer startowy posiadają także: Dud Throttleman, Ed Truncan, Banks (w wersji gry na konsole X-Box 360) o McCoy (numer w podstawowej wersji gry).
  • W grze Auta, został zastąpiony przez McCoya posiadającego numer 34 (33 w wersji na X-Boxa 360).
  • Jego zabawkowy model przypominał bardziej samochód Capitol Motors Verve XT.

Odwzorowania

Cytaty

  • Nie zdejmuj mnie trenerze, nadal mogę się ścigać!
    • Don't take me out, Coach. I can still race! (ang.)
    • źródło: Auta
    • alternatywne tłumaczenie: Trener mnie nie zdejmuje. Czuję się świetnie.

Galeria

Linki zewnętrzne