FANDOM

Cruz Ramirezamerykański samochód wyścigowy pochodzenia latynoskiego. Zawodniczka wyścigowa startująca z numerem 51 w zawodach o Złoty Tłok pod sponsoringiem Dinoco. Przedtem pracowała jako trenerka w Zadoluksowym Centrum Treningowym.

Życiorys Edytuj

Ramirez od dziecka marzyła by zostać zawodniczką wyścigową w związku z czym dużo trenowała. Jednak gdy udało jej się dostać do zawodów, reszta uczestników okazała się silniejsza i większa co przekonało Cruz do rezygnacji z wyścigu.

OrangeRookieRacerCars3

Ramirez poznaje McQueena.

Została trenerką w Zadoluksowym Centrum Wyścigowym, nowoczesnym ośrodku należącym do Sterlinga. Trenowała w nim nowych kierowców wyścigowych. Jednym z jej podopiecznych został Zygzak McQueen przygotowujący się do startu w wyścigu o Złoty Tłok w sezonie 2017. W Centrum McQueen spędził u jej boku 3 dni. Podczas treningu Zygzak zawarł umowę ze Sterlingiem według której musiałby wygrać zawody Floryda 500 aby został w drużynie wyścigowej. Wyścig zakończył się zwycięstwem Cruz i demaskacją prawdziwej tożsamości Zygzaka.

Następnie Ramierez wraz z zawodnikiem 95, Luigim i Guido udała się na plaże w Chłodnicy Morskiej gdzie trenowali jazdę. Kolejnego dnia udali się na tor w Błotoryji gdzie McQueen miał wziąć udział w wyścigu na miękkiej nawierzchni. Zamiast tego omyłkowo zapisali się na zawody demolition derby Stukniętej ósemki pod pseudonimami Janusz Wunderbaumer (ang.: Chester Whipplefilter) i Alina Spalina (ang.: Frances Beltline).

Cars 3 7

Ramirez i McQueen na torze Thomasville Speedway.

Cruz zwyciężyła w zawodach, dzięki Zygzakowi który uratował jej życie pomagając jej uniknąć zniszczenia przez Panią Felgę.

Wracając w przyczepie Mańka doszło do kłótni pomiędzy Zygzakiem a Cruz dotyczącą ostatniej szansy dla McQueena, której Cruz i tak nie zrozumie, bo nigdy się nie ścigała. Wtedy Cruz wyznała McQueenowi swoją historię sprzed lat.

Później wraz z nim udała się do Thomasville w którym spotkali Kazimierza Szpachla, byłego trenera Hudsona Horneta. W tamtej miejscowości wraz Zygzakiem brała udział w jego treningu.

RustEzeCar

Ramirez podczas Florydy 500.

Po rozpoczęciu Florydy 500 w której udział brał McQueen, Cruz została wygoniona przez Sterlinga z pit-stopu do ZCW by przygotowała innego zawodnika na kolejny wyścig. Zamiast tego Zygzak zrezygnował ze swojego udziału w wyścigu na rzecz Ramirez i kazał jej wrócić na tor i przygotował ją do zmiany. Cruz zakończyła wyścig na 1. miejscu by następnie zrezygnować z jazdy dla Zadoluksu. W zamian tego dostała propozycje ścigania się dla zespołu Dinoco. Na numer startowy wybrała liczbą 51 jako hołd dla Hudsona Horneta.

Opis fizyczny Edytuj

Cruz Ramirez

Cruz Ramirez

Cruz jest samochodem sportowym CRS Sports Coupe z 2017 roku z aerodynamicznym wykończeniem i karoserią wykonaną z lekkiego stopu. Posiada wysokowydajny silnik DOHC V-6 zdolny do osiągnięcia 337 km/h (210 mph) rozpędzający się od 0 do 60 mil w 3,8 sekundy. Jej tablica rejestracyjna to C01-06A. Ma sportowe opony firmy Lightyear

Jej pojazd jest wzorowany był na samochodach marki Venturi.

Ma żółty lakier z ciemnoniebieskim wizerunkiem brachiozaura po bokach wokół tylnych kół z głową skierowaną w stronę drzwi. Na drzwiach ma ciemnoniebieski napis Dinoco składający się z dużych liter oraz numer 51. Na masce i z tyłu ma logo sponsora a na dachu z prawej strony i z tyłu ma swój numer startowy. Posiada niebieskie kołpaki a na bagażniku ma zamontowany żółty spoiler z logiem Dinoco na górze i po bokach. Ma brązowe oczy.

Osobowość i cechy Edytuj

Ramirez jest optymistyczna, radosna i zawzięta. Jako trener lubiała pomagać innym samochodom w ćwiczeniu umiejętności. Uwielbia wyścigi i podziwia Zygzaka McQueena.

Wyniki Edytuj

Piston cup cars ver 1 by pointingmonkey-dba9o7h Po szczególe wyścigi w sezonie 2018
Tor wyścigowy Pozycja końcowa Dodatkowe informacje
Międzynarodowy superstadion na Florydzie 1. Jako zmienik; wyścig rozpoczął Zygzak McQueen

Inne osiągnięcia:

W grach Edytuj

Cars 3 Driven to Win 4

Ramirez podczas wyścigu w grze Wysokie obroty.

Cruz jest jedną z grywalnych postaci w grze Wysokie obroty.

Lokowania Edytuj

Filmy Edytuj

Gry Edytuj

Reklamy Edytuj

Statystyki Edytuj

  • Model pojazdu: CRS Sports Coupe, 2017
  • Maksymalna prędkość: 337 km/h (210 mph)
  • Rozpędzanie od 0 do 60 mph (96,56 km/h): 3,8 sekundy
  • Silnik: DOHC V-6

Biografie Edytuj

  • W tym konflikcie Cruz mogła by być po stronie Jacksona ze względu na wiek, ale jest po stonie Zygzaka. Od dziecka jest fanką McQueena więc jest optymistyczna, promienna, zawzięta i przyjazna — a teraz jest nowym, młodszym trenerem pomagającym Zygzakowi z błyskiem w oku kiedy pokazuje mu Zadoluksowe Centrum Wyścigowe.
    • Cruz may be on Jackson's side of the age gap, but she is on Lightning's side of the conflict. As a lifelong fan of McQueen, she is optimistic, sunny, fierce, and friendly — and now, she is his new, younger coach, coming to Lightning's aid with stars in her eyes when he shows up at the Rust-eze Racing Center. (ang.)
    • Poznaj auta

Ciekawostki Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Plaża mnie zjadła.
    • The beach ate me. (ang.)
    • źródło: Auta 3
  • Proszę bardzo!
    • There you go! (ang.)
    • źródło: Auta 3
  • Kiedyś widziałam cię w telewizji, frunącego w powietrzu. Wydawałeś się taki nieustraszony. Chciałbym wiedzieć jak to jest.
    • I used to watch you on TV, flying through the air. You seemed so fearless. I wish I knew what that felt like. (ang.)
    • źródło: Auta 3

Nazwy w innych językach Edytuj

  • rosyjski: Круз Рамирез (trb.: Kruz Ramirez)

Galeria Edytuj

Ta sekcja została rozdzielona na osobny artykuł. Zobacz: Cruz Ramirez/galeria.

Linki zewnętrzne Edytuj