FANDOM

Ciężki kawałek metalu — szósty odcinek specjalny z serii Bujdy na resorach.

Fabuła Edytuj

W Kawiarni V8 u Loli odbywa się wieczór karaoke, gdzie teraz śpiewa Guido. Zygzak McQueen prosi Złomka, żeby też zaśpiewał jakąś piosenkę, ale ten odmawia, tak aby tego nie popsuć, po czym rozpoczyna swoją opowieść o karierze gwiazdy rocka. Początki zaczęły się od kapeli Mater & The Gas-Caps, w której Złomek był głównym wokalem, natomiast jego przyjaciele grali na gitarach, czy na perkusji. Ich pierwszy występ odbywa się w Top Down Truck Stop, w którym pracują Niunia i Dziunia jako kelnerki, które pod koniec występu pytają grupę, czy nagrali własny album. Złomek i inni uświadamiają, że tego nigdy nie zrobili, co powoduje rozpoczęcie produkcji debiutanckiej płyty w studiu. Wszystko było w porządku, dopóki mucha nie zaczęła latać na stanowisku perkusisty, która latała nad nim. Zaczął on grać jeszcze szybciej. Złomek zauważa jego umiejętności i wraca do śpiewania już w innym gatunku. Szef wytwórni, Dex, słyszy to, co się dzieje w studiu nagraniowym, idzie tam, aby podziwiać pracę nowicjuszów, którzy jeszcze nie mają swojej nowej nazwy. Złomek próbuje się wysłowić na ten temat, ale rozmowa jest przerwana przez wózek widłowy trzymający przesyłkę. Dzięki niemu najnowsza nazwa zespołu jest zamieniona na "Kawał Ciężkiego Metalu". Grupa zyskuje totalną sławę, ich każdy koncert zostaje codziennie wyprzedany, oraz zmienia swój image na bardziej rockowy. Podczas jednego z występów, zespół wykonuje swój kultowy utwór, "Siwy dym", w tym czasie wylatuje nad widownią też wielki balon ze znakiem rozpoznawczym Kawału Ciężkiego Metalu. Zygzak przerywa całą opowieść. Jednakże Złomek zmienia bieg wydarzeń, a w przygodzie McQueen asystuje holownikowi jako keyboardzista, oraz wokalista. Całe show kończy się bardzo dobrym punktem kulminacyjnym. Kolejny raz wszystko zostaje przerwane przez Zygzaka, który nie wierzy niczemu, co mogło się zdarzyć. Na jego opinię Złomek odpowiada:

„No wiesz, to już, jak uważasz.”— Złomek
Wszystko staje się prawdą, gdy balon grupy Kawał Ciężkiego Metalu lata nad kawiarnią Loli. Niespodziewanie pojawia się też scena z teledysku do hitowego singla zespołu.

Cały odcinek Edytuj

Auta Bujdy na Resorach Ciężki Kawałek Metalu

full